בת 16 : "אני אוהבת אותו באמת". צילום: fotolia

בת 16 : "אני אוהבת אותו באמת"

במהלך גיל ההתבגרות, כמעט כל בן נוער חווה את ההדלקות הראשונה שלו ולהרבה פעמים, זו אהבה חד צדדית. מה ניתן לעשות במקרה כזה? איך מתמודדים?

גיל ההתבגרות מלא באהבות ראשונות, חברויות,ריבים, אכזבות ואפילו שברון לב. מאוהבים מעל הראש, מה ניתן לעשות שרוצים לדבר עם החבר ולהגיד לו שאתם חושבים שהוא כבר לא מרגיש ככה?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מחשבות אלו, עוררו סערה אצל נערה בת 16 שבחרה לפנות אל גולשי "Ask People"  במטרה שיתנו לה עצה. "יש לי חבר חצי שנה אני מאוהבת בו ברמות , תחילת קשר הוא היה משקיע רושם לי לילה טוב בוקר טוב מחמיא לי ומדבר איתי יותר." הנערה מספרת על תחילת הקשר שלה עם החבר ושהיה לה ממש טוב, לאחר מכן היא כבר לא מרגישה בטוחה בקשר שלהם, למרות שהיא אוהבת אותו. "היום אחרי שאנחנו ביחד חצי שנה הוא כבר לא ככה, הוא מרשה לעצמו לסנן אותי, אם אני מספרת לו דברים שקשורים אליי או סתם דברים הוא אומר שלא מעניין אותו..."

"אני באמת אוהבת אותו ולא יודעת מה לעשות" © צילום מסך

לאחר זמן מה, הגיבה אחת הגולשות באתר : "היי, ראשית כל בדרך כלל בהתחלה זה מה שקורה שמאוהבים אחד בשני ומשקיעים אחד בשני . דבר שני אם זה מפריע לך שהוא לא נותן לך מספיק תשומת לב ויחס את יכולה לדבר איתו על זה שזה מפריע לך ואת מרגישה שאת לא מקבלת מספיק יחס ממנו ותשומת לב ואני מאמין שהוא ישנה את זה . בהצלחה :)"

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם, שאם יש דבר קטן שמפריע לכם בכל דבר, נסו לדבר עם אותו בן אדם וכשתפתרו את זה תרגישו הקלה.



תגובות