ממריאים: עשר המדינות שכולנו חייבים לבקר בהן. צילום: sutterstock

ממריאים: עשר המדינות שכולנו חייבים לבקר בהן

חולמים על טיסה? כדי לעזור לכם להתכונן מראש למסע שלכם, הרי לכם עשר מדינות שאתם חייבים לבקר בהן לפחות פעם אחת

אמנם חופש חנוכה נגמר ואנו צוללים לעוד תקופת לימודים ארוכה, אבל כד שיהיה לכם על מה לחלום בינתיים, הנה עשר  מדינות יפות, מרגשות ושונות שבהחלט שוות ביקור. מהמאפים של צרפת עד לחופים של האיטי, את החווית האלה לא תרצו לפספס.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

צרפת

כולכם מכירים את פריז, הבירה הרומנטית ביותר בעולם. ונכון, קשה להתחרות במוזיאון הלובר, בטיפוס על מגדל האייפל, בשקיעות על נהר הסן ובשופינג בשאנז אליזה, אבל גם צרפת כולה ארץ עוצרת נשימה. מהערים המסוגננות לכפרים הפסטורליים, מדובר במסע קסום במיוחד, מלא בתרבות, נופים ואוכל.

 דרום אפריקה

הנוף האפריקאי ורב התרבותיות השבטית בדרום אפריקה מספקים חויה עוצרת נשימה. בנוסף, מדובר במדינה מרתקת מבחינה היסטורית, שבה התקיים מאבקו של נלסון מנדלה לביטול משטר האפרטהייד.

 ניו יורק

כנראה המדינה המוכרת ביותר מבין ה-50 שמכרכיבות את ארצות הברית. ניו יורק ידועה במיוחד בשל עיר הבירה שלה- ניו יורק סיטי. מדובר באחד ממרכזי הכלכלה, הפוליטיקה והתרבות של העולם. בין אם תרצו להצטלם עם פסל החירות, לצפות במחזות זמר בברודווי או סתם לאכול דונאטס מנצנצים- אין ספק שתמצאו מה לעשות בניו יורק.

מרוקו

יש אלף סיבות לטוס למרוקו:הנופים המדבריים היפיפיים, הערים העתיקות, האוכל המדהים והשווקים הצבעוניים הם רק חלק מהם. מדובר במסע לתרבות אחרת מזו שאנחנו לרוב מכירים, מי שאוהב קולנוע יתלהב לבקר בקזבלנקה, שעל שמה נקרא הסרט הקלאסי. למרוקאים שבנינו, יכול להיות מסע שורשים מרתק ובאופן כללי מדובר בארץ ששווה ביקור.

קובה

קובה, האי הגדול ביותר בקריביים, כנראה שונה לחלוטין כל מה שהכרתם. המדינה הייתה במשך שנים, בניתוק מרוב העולם בגלל האמברגו שהטילה עליה ארצות הברית ולכן ביקור בה הוא גם מעין חזרה בזמן. למדינה הקומוניסטית יש אורח חייים שונה לחלוטין מאורח החיים של המערב, ועל אף העוני יש בה תחושת ביטחון ברחובות וקסם נוסטלגי מיוחד. יש בה חופים עוצרי נשימה, היסטוריה מרתקת ואם אהבתם את השיר "הוואנה" של קמיליה, אז תוכלו לבקר בעיר שעל שמה השיר!

איטליה

מי צריך יותר מפסטה ואמנות? איטליה היא ארץ יפיפייה, בין הקתדרלות של רומא, הפסלים בפירנצה ופסטיבל המסכות בוונציה, יש בה אינספור אטרקציות מדהימות. ותכלס, מה עוד צריך חוץ מפסטה, פיצה וגלידה בשפע?

יפן

אין ספק שמדובר באחת הארצות הכי מיוחדת בעולם. יפן שזורה בין יפן העתיקה של הסמוראים, הגיישות והאומנות הקסומה לבין יפן המודרנית, מלאת הגאדג'טים והטכנולוגיה. הערבוב יוצר ארץ מודרנית ועתידנית כמעט, עם עבר מרתק. וכמובן, חובי הסושי שמביניכם יחשבו שהם הגיעו לגן עדן.

וייטנאם

בשביל חובבי הטיולים, מדובר ביעד מושלם. הנופים וייטנאמים מדהימים, והצמחייה והחיות מגוונות. חשוב לציין גם שמדובר במדינה עם תרבות מרתקת, אוכל טעים במיוחד וערים מלאות חיים. זו מדינה שהטיול בה מראה אנשי שחיים באופן שונה לחלוטין מהמערב וגורמת לפקיחת עיניים בנושאים רבים.

ניו זילנד

עוד ארץ מושלמת לטיולים ארוכים בטבע. מדובר בארץ פיפייה, עם פיורדים מערות והרים מכוסי שלג, כמו גם חופים מהממים שנראים כאילו נוצרו בפוטושופ. בנוסף, מדובר במדינה הראשונה שהעניקה זכות הצבעה לנשים וכיום עומדת בראשה אישה, ג'סינה ארדרן, שהיא ראשת הממשלה השנייה בהיסטוריה שילדה בזמן התפקיד.

 הוואי

אחת המדינות היפות ביותר בארצות הברית. הוואי היא קבוצת איים יפיפיים באוקיינוס השקט. בין אם תרצו לבקר בבירה, הונולולו, או בחופים הרבים, אין ספק שיהיה לכם ביקור בלתי נשכח.

 



תגובות