לא לשכוח: האנשים שחשובים לכולנו. צילום: fotolia

לא לשכוח: האנשים שחשובים לכולנו

לכל אדם, יש לפחות חמישה אנשים שחשובים לו. אם זה מפני שהם עזרו לו בעבר, בגלל שהוא עזר להם בעבר או אפילו כי הוא ״סתם״ מתעניין בהם והם קרובים לליבו. אז במיוחד עבור מי ששכח ולא שם לב, הכנו עבורכם את רשימת האנשים בחיינו שכדאי לנו להזכיר להם כמה הם חשובים לנו

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם באים לבית הספר, מוכנים לעוד יום לימודים רגיל, ולפתע פתאום אחדהחברים שלכם בא אליכם ומזכיר לכם כמה את חשובים לו. הדבר לא יגרום לכם לתחושה טובה? אנחנו בטוחים שכן, אז למה לא אתם תתחילו לגרום לאחרים להרגיש את התחושה הזו?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

המשפחה

אין מה לעשות, המשפחה היא הכל בשבילנו, ובלעדיה לא היינו מי שאנחנו היום. אז חשוב מדי פעם לבוא ולהזכיר להורים ולאחים, כמה שהם חשוביםלנו. זה לא סוד, שלעתים אנו נוהגים לריב ולהתעצבן על דברים שטותיים, אבל בסוף תמיד משלימים. לכן - קחו יוזמה, ותזכירי להם שלמרות הכל, הם חשובים לנו מאוד.

אחרי הכל, המשפחה תשאר אתכם לנצח
אחרי הכל, המשפחה תשאר אתכם לנצח © fotolia

סבא וסבתא

כל אחד יסכים שאין כמו הסבא והסבתא, הם מעין קרן אור בחיינו, ותמיד תמיד רוצים שנחייך ויהיה לנו טוב. נכון, לפעמים אנחנו שוכחים להזכיר להם כמה שהם יקרים לליבנו, אבל אנחנו יכולים להבטיח לכם שאם נדאג מדי פעם להזכיר להם, תהיה להם שמחה עילאית.

חברים

אנחנו פוגשים אותם כל יום, צוחקים איתם ועושים בעיקר שטויות. לרוב החברים שלנו יודעים שאנחנו אוהבים אותם, אבל שימו לב - לפעמים הדבר נשכח מהעין, וזה לא ברור לחברנו שהם מאוד חשוב לנו. על מנת לתת להם הרגשה טובה וחיובית, לא יזיק לתזכר את חברנו כמה שהםחשובים לנו, ואנחנו יכולים להבטיח לכם שהם יעריכו זאת יותר ממה שאתם חושבים.

סך הכל כמה מילים שמשפיעות לטובה על אדם אחר
סך הכל כמה מילים שמשפיעות לטובה על אדם אחר © צילום: Fotolia

אדם שעזר לכם

לפעמים, אפילו אם זה סתם מישהו שאין לכם הרבה שיחות, דווקא האנשים האלו נכנסים לנו ללב. הדברים הקטנים שאנשים עושים עבורנו, המילה הקטנה הזו שנותנת לנו מצב רוח לכל היום, אפילו אם רק האדם התעניין בשלומכם - הופך אותו לאדם קצת יותר מיוחד בשבילכם. בין אם זה מורה, מדריך או חבר לכיתה - חשוב שתידעו את האדם, שכמו שהוא נתן הרגשה טובה לכם כך גם אתם רוצים לתת לו.

אנשים שקופים

נכון, אולי אנחנו לא נוהגים להכניס אותם לליבנו, אבל כולנו פוגשים אותם. כולנו מכירים את האנשים השקופים, אם זה המנקה של בית הספר, השומרשמקפיד להגיד לנו בוקר טוב בכל בוקר או אפילו המוכר במכולת שממול לבית שלנו. חשוב שתזכירו להם שהם אינם שקופים, כי אחרי הכל למרות שהם ״שקופים״ הם צרובים בזכרון של כולנו

 

תגובות