עבודה היא חיינו: המקצועות שכולנו היינו רוצים לעבוד בהם. צילום: fotolia

עבודה היא חיינו: המקצועות שכולנו היינו רוצים לעבוד בהם

תאמינו או לא, אבל קיימים אנשים שקמים כל בוקר עם חיוך על הפנים ועם מלא אנרגיות והתרגשות לקראת העבודה שלהם. אז במיוחד עבורכם - בואו להכיר את העבודות הכי שוות שיגרמו גם לכם להתעורר עם חיוך בבוקר

רובנו צריכים עבודה כדי להתפרנס ולהרוויח כסף, ולכן לא תמיד נמצא את עצמנו עובדים ב"עבודת החלומות" שתמיד דמיינו. "עבודה היא חיינו, אבל לא בשבילנו.." - הרי זה מה שכולם אומרים, לא? אמנם זה נכון שהרבה אנשים לא מרוצים מהעבודה שלהם מסיבות שונות; כי היא לא מספקת, כי שאר העובדים מעצבנים, כי לא משלמים להם מספיק או כי היא משעממת והם מרגישים שהם לא מצליחים למצות את יכולתם ואת הפוטנציאל שלהם. אך אל תטעו ותחשבו שכולם נמצאים באותו המצב, משום שיש אנשים שהצליחו למצוא את ייעודם ועובדים בעבודת חלומותיהם - כזו שמרגשת אותם וגורמת להם לקפוץ מהמיטה החמה מוקדם בבוקר ולצאת מהבית עם חיוך על הפנים. כן כן, זה באמת אפשרי, אז קבלו את המקצועות מעוררי הקנאה שכולנו היינו רוצים לעבוד בהם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:


סטייליסט אוכל
אז אמנם בעבודה הזו לא תמצאו את עצמכם מבשלים או אוכלים כל היום, אבל כן תוכלו להיות היחצ"נים הכי גדולים של האוכל. מה זה אומר? ובכן, תפקידו של "סטייליסט אוכל" הוא להפוך כל עוגייה, סנדוויץ' או סלט ליפים ביותר שאפשר, רגע לפני שמצלמים אותם לפרסומת או לכל פרסום אחר בתקשורת. מדובר בעבודה המתאימה לאוהבי אוכל ולאוהבי עיצוב כאחד, ולעתים היא כוללת שימוש בכל מיני טריקים שונים ומגניבים, כמו שימוש בכלים פחות אכילים כדוגמת ליפסטיק או לקה, על מנת להפוך את האוכל ליותר מושך ומגרה.

© fotolia


בוחן מגלשות מים
לעבודה זו דרוש אדם שיסכים לנסוע בכל רחבי העולם ולגלוש בכל המגלשות הכי חדישות, אקסטרימיות ומפחידות שקיימות, וכל זה על מנת לבדוק שהן "עומדות בציפיות". חושבים שאתם מתאימים לתפקיד? מעולה! כי תפקידו של בוחן מגלשות המים הוא "לחנוך" מגלשות חדשות. מה הכוונה? ובכן, לפני שהציבור מוזמן לגלוש במגלשה חדשה, יש אדם שתפקידו לבדוק קודם את תקינותה, ולאחר מכן יש את בוחן המגלשות שבודק את ההנאה והכיף מהגלישה בה. 

משתתף במחקרי שינה
תמיד חלמתם לקבל תשלום בזמן שאתם ישנים? ובכן, מסתבר שזה באמת אפשרי. מוסדות רפואיים שונים עורכים בדיקות שינה, וכל הזמן מחפשים אנשים שישתתפו במחקרים שהם מבצעים. אמנם יש לזכור כי כל מחקר בודק משהו אחר ומתייחס לקבוצת גיל וסגנון חיים מסויים, ולכן לא ניתן להתקבל בהכרח לכל אחד ואחד ממחקרי השינה האלו.

© fotolia

בודק משחקים
תפקידו של בוחן משחקים הוא בדיוק מה שאתם חושבים - לשחק בפלייסטיישן, אקס-בוקס וקונסולות משחקים נוספות, וגם לקבל על זה כסף. כשתוך כדי משחק עליו להקדיש תשומת לב לפרטים הקטנים ולשים דגש על בדיקות קפדניות שאין שום באגים במשחקים החדשים, ושהם מספיק מהנים ומאתגרים עבור קהל היעד שלהם.

טועם גלידות
מדובר בעבודת החלומות של כל ילד וילדה בעולם - לטעום טעמים שונים וחדשים של גלידות במשך כל היום. אך אף על פי שמדובר בעבודה מגניבה הנשמעת קלה ופשוטה למדי, מדובר בעבודה שיכולה להתבצע רק על ידי מדען אוכל, כלומר אדם שלמד הנדסת מזון, משום שרק הוא יוכל לשפוט גלידה על פי הטעם, הצבע, הריח, הטקסטורה והנראות שלה. מדען אוכל נקרא גם "טכנולוג איכות לגלידות", ובנוסף לטעימות הגלידה ולבקרת האיכות שהוא מבצע באופן יומיומי לגלידות עצמן ולמרכיביהן השונים - לפעמים הוא אף זוכה להמציא בעצמו טעמי גלידה חדשים.

 
תגובות