צוחקים איתכם: מתיחות אחד באפריל שאתם חייבים לנסות. צילום: fotolia

צוחקים איתכם: מתיחות אחד באפריל שאתם חייבים לנסות

מי מאיתנו לא אוהב את אחד באפריל? היום המצחיק בשנה הגיע סוף סוף ואיתו גם שלל המתיחות המקוריות ביותר שיש. החל מסופגניה יצירתית, דרך מתנה מיוחדת לבני הזוג ועד מתכון הרסני לחביתה - הכנו עבורכם חמישה רעיונות למתיחות השנה

כולם אוהבים את אחד באפריל. היום המצחיק בשנה כבר הגיע, ולכן זהו בדיוק הזמן להכין את המתיחות שיזכו לתהילה הגדולה ביותר. אז בין אם אתם מחובבי מתיחות האוכל ובין אם מעדיפים מתיחה קצת אחרת, אספנו עבורכם את מיטב המתיחות 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

סופגניה יצירתית

אומנם חנוכה נגמר מזמן ומאז הספקנו לחגוג עוד חגים כיפיים, אבל לכבוד אחד באפריל למה שלא נפרגן לחברים הטובים בדונאטס. קונים כמה סופגניות ריקות, פותחים אותם כמו פיתה ופה נכנסת לתמונה רמת היצירתיות שלכם. אפשר להכניס מכל הבא ליד: קטשופ, מיונז ועוד. אם אתם רוצים ללכת עד הקצה אז גם כמות מכובדת של צ'ילי חריף באה בחשבון. וכמובן אל תשכחו למסור בשמנו לחברים (שספק אם ישארו עדיין באותה הגדרה אחרי שהם יאכלו מהסופגניה) שיהיה בתאבון.
 
אל תשכחו למסור לחברים בתאבון בשמנו © צילום: Fotolia

שונא מתנות יחיה

מכירים את האנשים שחולים על מתנות, בעיקר יקרות? אם כך, אחד באפריל הוא הזמן המתאים ביותר לרמוז בצורה עדינה לבן או בת הזוג שחפצים יקרי ערך הם לא העיקר בחיים. קחו קרטון או קופסא ענקית, ותצפו אותו בעטיפת מתנה נוצצת. בתוך הקרטון שימו עוד קרטון וגם אותו תצפו. כך הלאה עם עוד מלא קרטונים, תנו לה או לו את חבילת הקרטונים, ותצפו מהצד בהנאה במסירות הנפש  כשאשר הם פותחים עוד קרטון ועוד קרטון.כשהיא תפתח את הקרטון הסופי יחכה לה שם פתק: "שונא מתנות יחיה".
 
למה לא להפתיע את בן או בת הזוג?
למה לא להפתיע את בן או בת הזוג? © Fotolia

לילה טוב

גם לכם יש את החבר הזה שאפשר לכנות "שק שינה"? זה שרותח מזעם כשמעירים אותו חמש דקות לפני השעה שתכנן לקום? אז כל מה שאתם צריכים בשביל להקפיץ לו את מערכת העצבים זה לחכות לרגע המתאים וכשהוא לא שם לב לקחת לו את הפלאפון, לכתוב לו בתזכיר בפלאפון: "רק רציתי לאחל לך אחד באפריל שמח" ולכוון את ההתרעה של התזכיר לשעה שתיים בלילה. עכשיו תשאירו אותו לשבור את הראש מי החוצפן שהעז להעיר אותו בשעה כל כך מוקדמת.
 
"רק רצינו לאחל אחד באפריל שמח" © Fotolia

עיניים בגב

מכירים את זה שאתם פותחים את המקרר וכל המוצרים שבו עם זוג עיניים מסתכלים עליכם, כאילו מתחננים שתוציאו אותם? סתם, את האמת שגם לנו הסיטואציה לא מוכרת במיוחד לאור העובדה שלמוצרים דוממים אין עיניים. אבל מה דעתכם ליצור להם עיניים בעצמכם? תחשבו על זה רגע, אמא שלכם פותחת את המקרר ומגלה שחלב טרי נועץ בה עיניים. תכלס, כשחושבים על זה, אם למורים יש עיניים בגב אז זה לגמרי נשמע הגיוני.
 

מתכון לחביתה

הוציאו קרטון ביצים מהמקרר ותמרחו כל ביצה בדבק. חכו שהמורעב הראשון יחזור הביתה וכשרעבים עד מאוד ואין אוכל מוכן מה הכי קל להכין מהרגע להרגע? נכון, חביתה. עכשיו צפו בהנאה בקורבן שמביט בעיניים המומות ומורעבות בביצים שנשברות אחת אחרי השניה בכל פעם שהוא מנסה להוציא אחת מהקרטון.
 
חביתה יכולה להיות הרסנית
חביתה יכולה להיות הרסנית © fotolia
 
 
 
תגובות