לא צריך כשרון: התחביבים שאתם חייבים לאמץ . צילום: fotolia

לא צריך כשרון: התחביבים שאתם חייבים לאמץ

אנחנו מאמינים בכך שכאשר נאהב ונרצה – נצליח תמיד, ולכן אספנו עבורכם רשימה של תחביבים מרתקים שאתם יכולים לאמץ, גם אם אתם חושבים שאינכם מוכשרים מספיק לכך. אתם חייבים לנסות אותם

לכל אדם יש את הכישרון שלו, גם אם אתם חושבים שאין לכם - ביום מן הימים אתם תמצאו את הכישרון החבוי בכם. אך אנחנו לא צריכים כישרון על מנת לעשות את מה שאנחנו אוהבים, כל עוד אנו רוצים – שום דבר לא יעצור בעדנו! משום כך אספנו עבורכם רשימה של תחביבים כיפיים ומהנים במיוחד שאתם פשוט חייבים לאמץ.

 עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

כתיבה

הדרך הכי טובה להביע את היכולות שלנו, את דעותינו ובעיקר את עצמנו היא הכתיבה. כאשר אנו יודעים לבטא את עצמנו ולנסח זאת נכון, זה יפתח לנו המון דלתות בחיים. כתיבה היא דבר חשוב והכרחי בחיינו, אך מעבר לכך – אפשר לממש זאת ממש כתחביב. בין אם זה לכתוב שירים, לפרוק לעצמך בפתקים בטלפון או אפילו להצטרף לפרוגי.

ביטוי עצמי זה כל מה שצריך
ביטוי עצמי זה כל מה שצריך © fotolia

יצירה

יצא לנו לשמוע לעיתים כי "יצירתיות זה מלידה", אך איננו מסכימים עם זאת במאה אחוז. ברור שיצירתיות ואמנות זה כישרון מלידה, אך אנחנו חושבים שאם רק נרצה – נוכל לרכוש אותו במהלך חיינו. ישנם המון קורסים, חוגים וסדנאות העוסקות באמנות והיצירה, וגם אם לא נולדתם עם הידיים המתאימות לכך – זה תמיד יכול להיות תחביב. אתם יכולים פשוט לצייר, להכין וליצור מבלי לחשוב על התוצאה. בסוף אתם תראו שיצא לכם יפה, תזכרו שאמרנו!

ספורט

מעבר לכך שאנו עושים ספורט כדי להרזות, או על מנת לשמור על אורח חיים בריא ועל כושר – ספורט הוא ממש תחביב בפני עצמו. כאשר אנו עושים ספורט אנו משחררים אנרגיות, פורקים ומנקים את הראש, אך אנו בעיקר נהנים. תעשו איזה סגנון ספורט שאתם אוהבים, ישנו מגוון רחב מאוד ובכל סוג ספורט יש שלל יתרונות. בין אם זה ריצה, הליכה, חדר כושר, אימונים אישיים, ריקוד או כדורגל. תבחרו את סוג הספורט שאליו אתם מתחברים, ולכו על זה!

גם תרוויחו אורח חיים בריא וגם תחביב חדש
גם תרוויחו אורח חיים בריא וגם תחביב חדש © צילום: fotolia

ריקוד

נכון שריקוד יכול היה להיכנס לקטגוריית הספורט והכושר, אך אנו חושבים שמגיע לו להיות בקטגוריה בפני עצמה. בנוסף לכך שאנו שורפים קצת קלוריות על הדרך, בריקוד אנחנו יכולים להביא את עצמנו לידי ביטוי בצורה מדהימה, לרכוש ביטחון עצמי. לשמוח וליהנות. אז כפי שהבנתם, יש בריקוד חשיבות עבורנו לגוף ולנפש כאחד, ולכן גם אם אין לכם קואורדינציה, פשוט תרקדו ותשתחררו.

נגינה

אם אתם חובבי מוזיקה, אז זו בדיוק ההמלצה הטובה עבורכם. ישנם המון חוגים ושיעורי נגינה שבהם תוכלו ללמוד לנגן באיזה כלי שתרצו. בין אם זה גיטרה, פסנתר, תופים, קלרינט או חלילית. ישנו עוד מגוון רחב ועצום של סוגי כלי נגינה – פשוט תבחרו! אם אין ביכולתכם אפשרות ללמוד בחוג מפני המחירים היקרים או כי אין בקרבת מקום, אז אתם תמיד תוכלו ללמוד בבית. אנו נמצאים במציאות מודרנית ועדכנית שבה הכל נמצא ביוטיוב. תוכלו למצוא שם סרטונים רבים בהם הם מלמדים אתכם לנגן. אם תשאלו אותנו – הכי טוב זה ללמד את עצמך, להרגיש את התהליך ובכך ללמוד להתמודד.



 
תגובות