בת 15: "הוא לא מוכן לשמוע". צילום: fotolia

בת 15: "הוא לא מוכן לשמוע"

במהלך גיל הנעורים ובמשך השנים, אנחנו נתקלים בהרבה ריבים. אך איך מתמודדים איתם? ואיך משתלטים על הרגשות שלנו? על התתנהגות שלנו וכמובן מה עלינו לעשות בזמן שאנחנו נתקלים בריב שלא מתוכנן מראש?

במהלך גיל ההתבגרות ואפילו בחיים הבוגרים יותר, אנחנו עושים לא מעט טעויות וזה בסדר ולגיטימי. השאלה החשובה היא כיצד נוכל לתקן אותן והאם בכלל הן ניתנות ושוות תיקון?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מחשבות אלו, העסיקו נערה אנונימית בת 15, שהחליטה לשתף את גולשי האתר "Ask People". הנערה משתפת את הקוראים שהיא רבה עם החבר הכי טוב והיא לא מרגישה בנוח עם הסיטואציה. היא מבקשת עזרה איך לפתור את הריב כי היא לא רוצה לאבד את חבר טוב שלה בגלל הערה לא במקום "זרקתי הערה לא במקום (לא בכוונה, זה באמת נפלט לי!) ".

"הוא אפילו לא נתן לי להסביר" © צילום מסך

גולשת אנונימית מייעצת "היי, זה קרה לי פעם ומניסיון פשוט צריך לתת לו זמן להירגע ואז לנסות לדבר איתו בעדינות ולהסביר לו הכל".

אנו מחזקים את את הטענה שלה. ככל שתרוצי אחרי החבר הטוב שלך ככה הוא יתעצבן יותר תני לו כמה ימים להתאפס על עצמו ולהבין איך הוא מרגיש בסיטואציה ומה הוא חושב עליה. ככל שתלחצו עליו ככה אתם יכולה לגרום לנזק ואינינו מעוניינים לכך. דבר נוסף, אנו מזכירים שאולי אתם לא בהכרח גורם הבעיה, כי הוא בוחר ממי או ממה להיפגע, אם לאחר שיתאושש ולקח לעצמו זמן בחר שלא להמשיך בקשר, אחרי הכל בחירה שלו. בסופו של דבר, נו מבטיחים שכל מי שאוהב אתכם ישאר אתכם.

 
תגובות