לא רק מדורה: הפעילויות שניתן לעשות בל"ג בעומר . צילום: fotolia

לא רק מדורה: הפעילויות שניתן לעשות בל"ג בעומר

בל"ג בעומר ידוע כיום שבו אנו יושבים מסביב למדורה, עם המשפחה והחברים. אך אפשר לנצל יום חופש זה גם לפעילויות אחרות, כמו לקחת "רגע לעצמכם" ולנוח מתקופת הלימודים העמוסה. אז רגע לפני שחוזרים לשגרה, אספנו לכם את הפעילויות שתוכלו לעשות בחופשת ל"ג בעומר

אין יותר כיף מלהיפגש עם חברים ולבלות עם המשפחה, במיוחד בשביל זה הומצא יום החופש של ל"ג בעומר. זוהי ההזדמנות המושלמת עבורכם לנצל את הזמן, למשל למפגשים ואירועים עם החברים והמשפחה. אז למה אתם מחכים? הגיע הזמן לתכנן איך תעבירו את יום החופש!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

צפיה בסרט! 

מי מאיתנו לא אוהב לצפות בסרט? אז לכל חובבי הסרטים שבינינו, זהו הדבר המושלם שניתן לעשות!
תוכלו לארגן מפגש עם חברים, שהתגעגעתם אליהם ולא ראיתם הרבה זמן. תוכלו להחליט האם לצפות בקולנוע הקרוב, או לארח אותם בביתכם, ולפנק את החבר'ה עם פופקורן, שתייה ופינוקים. איזה כיף כשיש חברים!

ארוחה משפחתית

אין ספק שאוכל הוא ה-דבר שמגבש בין אנשים, וכך גם את המשפחתיות שלנו! לכן, אנחנו ממליצים לכם להכין ארוחה משפחתית קלילה וטעימה. תוכלו להכין יחד עם המשפחה סלט, פיצה, קינוח טעים או כל מאכל אחר שתרצו. הדרך הכיפית ביותר, היא לשתף את האחים שלנו במהלך ההכנה, כך תוכלו גם לבלות איתם וגם להכין ארוחה טעימה.

f871e828ae9da
הכי כיף להכין אוכל עם המשפחה © fotolia 

זמן לפעילות גיבוש!

צמד המילים "פעילות גיבוש" ללא ספק נשמע מוזר. לא, אנחנו לא מתכוונים להחזיר אתכם אחורה בזמן, לפעילויות שעשיתם בערבי גיבוש בתנועות הנוער. אלא, אנחנו מתכוונים למפגש עם כל החברים. אפילו לא צריך להשקיע זמן רב, מה שנחוץ הוא רק כמה חטיפים, שתייה, גיטרה וכמובן חבר שיודע לנגן על גיטרה. אם אתם רוצים ממש להשקיע, תוכלו גם להכין מראש כל מיני משחקים כיפיים. בצורה זו תוכלו להתקרב יותר לחבריכם ולהתגבש כחבורה, וגם ליצור חוויות משותפות עם החברים הכי טובים שלכם!

שעת מנוחה

יש יום חופש? הפכו אותו ליום מנוחה! זהו זמן מצוין בשביל לעשות הפוגה משגרת היום העמוסה והמלחיצה. קחו לכם את הזמן כדי להירגע מעומס המבחנים והבגרויות, ולחזור נינוחים יותר לשגרה העמוסה.  בנוסף, תוכלו לחזור לתחביבים שאתם אוהבים, וגם תוכלו להספיק לעשות דברים שלא עשיתם זמן רב, כמו לסדר את החדר. הדבר הכי חשוב הוא, שבמיוחד בזמן כזה תשקיעו בעצמכם, זה לא פחות חשוב מכל השאר!

מנוחה היא ההפוגה הטובה ביותר מתקופת הלימודים
מנוחה היא ההפוגה הטובה ביותר מתקופת הלימודים © צילום: shutterstock

לשחות בבריכה

הקיץ שכולנו חיכינו לו הגיע ובגדול! זהו בדיוק הזמן התאים לנצל את הימים החמים וללכת להתרענן בבריכה.
ניתן לעשות שם דברים רבים, החל מלהשתזף, דרך לקריאת ספר טוב מול הבריכה, ועד לשחייה בבריכה עצמה. כל אלו פעילויות שכיף לעשות, לא רק בחופשה! המלצה שלנו, לכו לנצל את היום הזה כדי להנות עם המשפחה והחברים, ולהפוך את יום החופש לכיפי!

תגובות