בני הנוער נותנים באהבה: "מעבר מרק לארוז ולהתנדב". צילום: ירון שרון

בני הנוער נותנים באהבה: "מעבר מרק לארוז ולהתנדב"

גילו משמעות נוספות להתנדבות: בני נוער בחיפה יצאו להתנדב באריזת מזון לנזקקים והתרגשו מחוויית הנתינה לאחר במסגרת ה-"WOW Tour" של קוקה קולה. צפו

בשיתוף עם קוקה קולה

מעבר לשעות בית ספר ולא רק עם החברים, בני הנוער לא מפסיקים להתנדב במקומות שונים ומיוחדים העוזרים והתורמים לאחר. החל מנתינה לזולת, מתן בסתר, עזרה לקשישים ועד עזרה לחיות - ברגע שיש הזדמנות, בני הנוער מוכיחים שהם לא רק מול המסכים, אלא גם יוצאים לשטח לתת מעצמם. הצטרפנו להתנדבות של ארבע בנות נוער מהצפון בעמותת "נותנים באהבה" וליווינו אותן באריזת מזון לנזקקים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 

צילום: ירון שרון | עריכה: שחר ברקת | 

רוצים להיות חלק מנבחרת WOW TOUR?

פרויקט "WOW" של "קוקה קולה" לוקח אתכם למסע חלומי באירופה! המתמודדים (בני 16־18) יצטרכו לעשות משימות של עשיית טוב שיוגדרו מראש ובאמצעות התנדבות בשיתוף פעולה עם עמותות "רוח טובה". כל משימה תזכה בנקודות שיצברו בחשבון אישי באתר הפעילות. 10,000 הצעירים שיגיעו ל- 100 נקודות יזכו לכרטיס כניסה לאירוע הקיץ של השנה WOW Festival בלייב פארק ראשון לציון להופעה של האומן הבין-לאומי ג'י באלווין ואמנים נוספים. הצעירים שיגיעו לניקוד הגבוה ביותר יעברו מיונים בהם יספרו על עצמם ויסבירו מדוע לדעתם הם מתאימים לנבחרת. 16 צעירים יזכו לצאת למסע של פעם בחיים WOW Tour. להרשמה כנסו לאתר www.cocacola.co.il  ומלאו את דף ההרשמה המצורף.

פרויקט "וואו טור" של קוקה קולה מתבצע באמצעות שיתוף פעולה עם עמותת "רוח טובה" המאגדת את כל הזדמנויות ההתנדבות בישראל. הצעירים נרשמים להתנדבות באתר המיועד ויכולים לתרום שעות פעילות קהילתיות בעשרות עמותות שונות ברחבי הארץ. להתנדבות בשאר השנה, ניתן לפנות לעמותת "רוח טובה" המחברת בין אנשים המבקשים להתנדב לבין עמותות הזקוקות למתנדבים במשך כל ימות השנה - תוכלו למצוא מאגר נרחב של סוגי התנדבות לכל הגילאים, לפי מקום המגורים, יכולת ההתחייבות ותחומי עניין.

בשיתוף קוקה קולה

תגובות