גם בחופשת הקיץ: כך תתכננו את הקיץ המושלם. צילום: fotolia

גם בחופשת הקיץ: כך תתכננו את הקיץ המושלם

הקיץ הוא ללא ספק התקופה הכי כיפית בשנה. אבל איך אומרים? הזמן עובר מהר כשנהנים. אז בשביל שתפיקו את המירב מהקיץ הקרוב, אספנו עבורכם חמישה טיפים שיעזרו לכם לתכנן את הזמן הקיצי שלכם כמו שצריך!

איזה כיף שסוף סוף הגיע החופש הגדול! אחרי הרבה זמן שחיכינו, החופש הגיע. וזה הזמן לבלות ולנצל את החופש. עכשיו כשהשמש יצאה, אפשר ללבוש כפכפים ובגד ים, לאכול אבטיח קר, ולהתחיל את הקיץ כמו שצריך. אך מה לגבי המשך הקיץ? הכתבה הבאה נועדה בדיוק בשביל תכנון הקיץ!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי: 

לישון, לישון ולישון!

הקיץ זוהי התקופה לה אנחנו מחכים כל השנה, מתכננים מה לעשות בה ורוצים להספיק כמה שיותר. אבל למרות הכל, אסור לנו לשכוח שהחופש הגדול הוא קודם כל חופש! לכן, הגדירו זמן שיוקדש כולו עבור השינה שלכם - דבר זה מגיע לכם אחרי השנה העמוסה שעברתם, וגם יעזור לכם להיות עירניים ולהישאר מפוקסים על הדברים החשובים באמת.

שינה היא דבר חשוב שלרוב אנחנו לא מייחסים לה מספיק חשיבות
שינה היא דבר חשוב שלרוב אנחנו לא מייחסים לה מספיק חשיבות © Fotolia

נסו לשמור על רוגע

עם כל הטירוף, החוויות והפעילויות שתכננתם לעצמכם הקיץ, אל תשכחו שזה חופש וכדאי לכם להישאר כמה שיותר רגועים, ולצבור כוחות לשנה הבאה. נסו לא לרוץ בין פעילויות ושימו לב לא להיות בלחץ של זמן, דבר זה סתם מעיק עליכם, מוסיף מתח מיותר ויגרום לכם להנות פחות מהקיץ.

השגרה

נכון שהקיץ זאת תקופה של התחדשות, תקופה שבה אנחנו משלימים פערים עם כל הדברים שתמיד רצינו להספיק. אבל שניה לפני שאתם רצים ומנסים הכל, חשוב שלא תזניחו את השגרה הישנה והמוכרת. בין אם זה מדובר בשמירה על כושר או בפגישות עם חברים, חשוב שגם בחופש הגדול תתמידו בפעילויות הללו וזכרו תמיד – לכל דבר יש סוף, ולצערנו גם לחופש הגדול.

חשוב שלא תפסיקו להיפגש עם חברים
חשוב שלא תפסיקו להיפגש עם חברים © Fotolia

אתגרו את עצמכם

למרות הכל, אנחנו מוצאים את עצמנו פעמים רבות, רובצים במשך שעות ואפילו ימים מול הטלוויזיה. זהו חוסר מעש שלא מועיל לנו, לכן לא עוד! בקיץ הקרוב נסו לאתגר את עצמכם, ולמצוא את הדברים שעדיין לא העזתם לעשות. זה יכול להיות אולי טיול למקום מיוחד, אולי תחביב שתמיד רציתם לפתח, הקיץ זה הזמן המושלם לעשות את כל מה שלא העזתם אף פעם!

צאו לשמש

הטיפ האחרון, ‏ואולי החשוב ביותר, הוא פשוט שבקיץ הקרוב תצאו ותבלו כמה שיותר בשמש החמה. אחרי הכל, השמש היא הסמל של הקיץ ותורמת לנו רבות. אז אל תהססו לצאת ולספוג קצת שמש, בין אם זה בים, בבריכה, או סתם בטיולים קיציים. השמש היא מה שהופך את הקיץ למה שהוא, ולכן אסור לכם לוותר עליה! רק אל תשכחו כובע, מים קרים וקרם הגנה.

תגובות