בת 14: "אני מרגישה בסוג של תחרות". צילום: fotolia

בת 14: "אני מרגישה בסוג של תחרות"

במהלך החיים אנו נכנסים ללא מעט חברויות. חלקן בריאות יותר, וחלקן בריאות פחות. אך לעתים, אנו נכנסים לחברות שאינה בריאה ואפילו ניתן להגיד - פוגעת בנו. כיצד ניתן להתמודד עם סיטואציה כזו?

באופן טבעי, אנו נוטים להתחבר ולהכיר אנשים חדשים, כל חברות היא שונה ומיוחדת - אם זה באופיה, במרכיביה, ואפילו בתחומי העניין המשותפים. מה ניתן לעשות כאשר החברות אינה בריאה? מחשבות אלו עוררו סערה, גם אצל נערה שבחרה לפנות לגולשי “Ask People” על מנת לקבל עצה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הנערה מספרת, כי יש לה חברה שהופכת כמעט כל עניין לתחרות, ״החברה הזאת כל הזמן מנסה להתחרות בי, אם זה הציונים, שאם היא קיבלה פחות ממני היא לא תראה לי ואם היא קיבלה יותר ממני היא תשוויץ ותגיד כמה שהמבחן הזה היה קל״. הנערה מוסיפה, כי חברתה יורדת לפסים אישיים, ״היא כל הזמן מנסה להיראות יותר טוב דווקא ממני, אם זה ללעוג על דברים שיש לי בפרצוף שהם מכוערים, או אם זה לנסות לקרב את המחמאות אליה כשמחמיאים לי״. הנערה מסיימת, ומשתפת כי כל זמן שהן מבלות יחד היא מרגישה בתחרות, אבל לעומת זאת אם תדבר עם החברה שלה היא יכולה להפגע ולהשפיע על אחרים, ״נמאס לי מזה שכל פעם שאנחנו ביחד אני מרגישה בסוג של תחרות. אבל אם אני אגיד לה היא מאד מאד תיפגע ותשפיע על מלא אנשים לא להיות חברים שלי״.

"היא תשפיע על מלא אנשים לא להיות חברים שלי" © צילום מסך

לאחר זמן קצר, הגולשים נחלצו לעזרתה וכתבו: ״אני חושבת שאת צריכה להתרחק ממנה בעדינות, חברות כזו לא טובה. הייתי כבר במצב כזה.. וזה שהיא מתחרה בך, רק אומר שהיא מקנאה בך״.

אנו מזכירים לכם, שתמיד טוב לדבר עם חבריכם על דברים שמפריעים לכם וכמעט תמיד, הדברים מסתדרים על הצד הטוב ביותר.

תגובות