הזדמנות אחרונה: הדברים שחייבים לעשות בחופש הגדול. צילום: adobestock

הזדמנות אחרונה: הדברים שחייבים לעשות בחופש הגדול

בשבוע הבא תיפתח שנת הלימודים. נשארו ימים אחרונים לחופש וכדאי לנצל אותם הכי טוב שאפשר. קבלו את רשימת החובה שלנו לחופש הגדול - האם סימנתם "וי" על כל הסעיפים?

תכף מתחילה שנת הלימודים ואיך הולך הפתגם הידוע? "כל התחלה היא סוף של משהו אחר". טוב, זה לא בדיוק הסדר הנכון של המשפט, אבל כל מה שאנחנו מנסים להגיד הוא שאוטוטו החופש הגדול מסתיים והגיע הזמן להסתכל אחורה על החופשה ולוודא שאכן מיצינו אותה כמו שצריך. אולי לא נפגשתם מספיק עם חברים או אולי אתם דווקא מרגישים שאתם צריכים לנוח עוד קצת לפני טירוף הלימודים. קבלו  את הצ'ק-ליסט שלנו שחובה לסמן על כל אחד מסעיפיו וי. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אטרקציות

איך אפשר שלא לעשות דברים משוגעים בחופש הזה? קדימה, צאו לבלות עם חברים ותחוו את האטרקציות שתמיד רציתם לעשות אבל לא היה לכם זמן - החל מאטרקציות אקסטרים כמו לונה פארק, שייט קייאקים או אפילו באנג'י ועד אטרקציות רגועות יותר כמו  חדר בריחה או סרט. 

לישון

לפני שמתחילה שנת הלימודים אנחנו חייבים לבוא עירניים ולהשלים את כל השעות שינה שפספסתם בעיקר בגלל הלימודים. עוד קצת שינה לא תזיק לנו. 

© Fotolia

מסיבות

כמובן שחופשה זה זמן מצויין כדי להשתחרר ולחגוג קצת. ואין דרך יותר טובה לעשות זאת מאשר לרקוד כמו משוגעים במסיבה טובה. קחו את החברים שלכם וצאו למסיבה. אגב, אנחנו ממליצים על ליין המסיבות של  VolunTeen שמיועדים לבני נוער ועל הדרך גם תורמים לעמותות השונות. 


אוכל, קדימה אוכל

לצאת לאכול עם החברים הוא ללא ספק אחד הבילויים האהובים עלינו. כי, אין על אוכל. אנחנו היינו ממליצים לכם להתחיל לטעום דברים חדשים או אפילו להכין בבית מאכלים שתמיד רציתם לנסות. למתקדמים אנחנו מציעים סיורי אוכל בשווקים השונים כמו שוק מחנה יהודה בירושלים או שוק הכרמל בתל אביב. תוכלו למצוא דברים טעימים בין הדוכנים השונים, הבסטות והמסעדות הקטנות שמסתתרות ברחבי השוק.

© fotolia

מרתון סדרות

איך אנחנו אוהבים בינג'. בין כל הבילויים, המסיבות, האטרקציות והמסעדות, לפעמים כיף פשוט לרבוץ על הספה עם השלט ביד ולצפות בפרק, אחרי פרק, אחרי פרק, אחרי... טוב, הבנתם למה אנחנו מתכוונים. בחרו בסדרה אהובה שתמיד כיף לכם לראות או אולי דווקא באחת כזו שעוד לא ראיתם ואף פעם לא היה לכם זמן. טיפ לשדרוג: צרפו חבר או חברה וצפו בפרקים כל הלילה.  

 

 
תגובות