עמנואל לוי נשברת: "אלימות כלפי כלבים - בדיוק כמו כלפי אדם". צילום פרטי

עמנואל לוי נשברת: "אלימות כלפי כלבים - בדיוק כמו כלפי אדם"

כוכבת הנוער המצליחה, הידועה גם בשל פעילותה למען זכויות בעלי החיים, סיפרה לפרוגי על רגשותיה לאחר מקרה התעללות של כלב בידי בעליו אמש (ג') • "תחשבו שיש כאלו שלא מעלים לרשתות החברתיות ומתעללים בכלב שלהם יום יום", סיפרה בדמעות

מקרה ההתעללות בכלב על ידי בעליו אמש (ג') בבת ים, הסעיר והעסיק מדינה שלמה. כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב, הביאו המונים כדי לקחת את הכלב מבעליו האלימים ולעצור על ידי המטרה. כמו כן - שמו לנגד עיניהם מטרה - להציל את הכלב האומלל וזה אכן הצליח. ביקשנו מכוכבת הנוער האהובה, עמנואל לוי, הידועה גם בשל פעילותיה ודעותיה על זכויות בעלי החיים, לספר לנו על רגשותיה לאחר המקרה בסרטון מיוחד.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

(צילום: באדיבות סוכנות התוכן והייצוג SPOT)

לוי נשברה וחלקה בדמעות את המסר החשוב: "כל עם ישראל אתמול היה בחוץ - מצד אחד זה נורא עצוב ומצד שני זה כל כך מרגש שכולנו כל כך מאוחדים כדי לעצור משהו". עוד הדגישה לוי: "תחשבו שיש כאלו שלא מעלים לרשתות החברתיות ומתעללים בכלב שלהם יום יום - רק בגלל שהם חיה קטנה... מספיק להתעלל בבעלי חיים!". בנוסף, הביעה ביקורת כלפי האכיפה בנושא: "העונשים בישראל על התעללות בבעלי חיים לא מספיק חמורים! מהיום אני הולכת להילחם כל כך קשה על זכויות בעלי החיים. רצח של כלב ואלימות כלפיו - זה בדיוק כמו רצח של בן אדם!"

תגובות