ללא הגבלת גיל: מנהיגי העתיד רק בני עשרה. gettyimages.IL/Christopher Furlong

ללא הגבלת גיל: מנהיגי העתיד רק בני עשרה

תקופת ההתבגרות ידועה כתקופה לא קלה, בכל זאת מדובר בגיל מעבר בין ילדות לבגרות ובני הנוער מתמודדים לראשונה עם המון שינויים. לצד לחץ נפשי, גם הגוף חווה שינויים משלו וידוע שתקופה זו נחשבת ללא פשוטה עבור בני הנוער, שרק עם הזמן לומדים שהם בוגרים בוגרים ויש להם אחריות

תופתעו לגלות שישנם בני נוער שלא נכנעים לתקופת המבלבלת והצליחו להוביל שינויים מרחיקי לכת, כאלה שצברו השפעה ופרסום רב מסיבות מגוונות. מיורשי עצר לממלכות גדולות ועד לזמרי פופ ופעילים חברתיים, לפניכם רשימה של בני נוער בעלי כוח והשפעה:

 עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 דיפאנגקורן ראזמיג'וטי - יורש העצר של תאילנד

הנסיך דיפאנגקורן ראזמיג'וטי סירביבוליאראג'אקומאר (כן, מדובר בשם אמיתי) נולד ב2005 והוא הילד החמישי של אביו מאשתו השלישית, רק בן 16 שנים. על אף העובדה שאינו בנו הבכור של המלך ראמה העשירי, אביו נישל את אחיו ואחיותיו הגדולים מהירושה וקבע כי הנסיך הוא שיחליף את אביו כמלך תאילנד במידה ואביו יתפטר או יפסיק מסיבות אחרות למלוך על תאילנד. ראמה העשירי הינו המלך העשיר בעולם ואחד האנשים העשירים בעולם, והדבר שם את בנו בעמדה של השפעה רבה- השאלה הגדולה מתי זה יקרה?

מנהיגים בכל גיל © ADOBESTOCK

היסאהיטו - קיסר יפן בעתיד

הנסיך היסאהיטו, בן 15 בלבד, הוא הבן היחיד של יורש העצר היפני ובגלל גילו הצעיר וחוקי הירושה של הקיסרות היפנית, שמונעת מנשים להפוך לקיסריות יפן, הוא זה שעתיד להפוך בסופו של דבר לקיסר של הקיסרות האחרונה בעולם, ואחת המדינות הגדולות והעשירות באסיה. היסאהיטו הוא הבן הראשון שנולד למשפחה המלכותית ביפן מאז אביו, מה שהוביל ללחץ רב עליו להפוך לקיסר יפן, שהרי אם הדבר לא יקרה, מסורת של מ-2000 שנה של ירושה מאב-לבן תיגמר. הדבר השפיע רבות על התרבות הפוליטית ביפן, שהתמודדה רבות עם שאלת הירושה עוד לפני שנולד.

כל אחד ואחת יכולים © ADOBESTOCK

ג'וש הולשטין - מחוקק אמריקאי בין 20

ג'וש הולשטין אומנם בן 20 כיום, אבל היה בן 19 בלבד כשנבחר לבית הנבחרים של מערב וירג'יניה בארצות הברית. התפקיד הופך אותו לנציג ברשות המחוקקת של המדינה והוא הושבע לתפקיד כבר בדצמבר 2020. לפני שנבחר לתפקיד, עבד במשרדו של נציג בבית הנבחרים ובמקביל לשירותו בבית הנבחרים הוא גם לומד כלכלה באוניברסיטת מרשל שבאזור.

אילוסטרציה © ADOBESTOCK

גרטה תונברג - פעילת סביבה שוודית

כשמדברים על מיחזור ושמירה על איכות הסביבה, אי אפשר שלא לציין את גרטה תונברג. הוריה של תונברג הם שחקנים מפורסמים בשוודיה. גרטה החלה כפעילה כשישבה מחוץ לפרלמנט השוודי במקום ללמוד בבית הספר כשהייתה בת 15, במטרה לעודד את הפרלמנט לפעול למען טיפול במשבר האקלים. מאז הפכה לדמות מפורסמת ברחבי העולם, כבר הספיקה להיות מועמדת לפרס הנובל 3 פעמים ולהופיע במספר פורומים בינלאומיים וכל זה לפני גיל 19.

רק בת 19 © gettyimages.IL/Christopher Furlong

בילי אייליש - זמרת

בילי אייליש, זמרת אמריקאית בת 20, הפכה ב2015 למפורסמת כשפרסמה את השיר הראשון שלה "עיני האוקיינוס". מאז כבר פרסמה עשרות שירים שזכו לפרסום רב ובינלאומי, כאשר חלקם הגיעו לשיאי פופולריות, ונכנסו לטופ 100 בבילבורד, המדד המפורסם ביותר של פופולאריות מוזיקלית. כיום אייליש ממוקמת במקום ה26 מבחינת כמות האלבומים שמכרה, ביחס לכל אומן אחר בהיסטוריה ונחשבת לאמנית מבטיחה.

נמצאת במקום ה-26 © gettyimages.IL/Kevin Winter
תגובות