אמאל'ה! 10 חלומות מפחידים שהתגשמו במציאות. adobestock (אילוסטרציה)

אמאל'ה! 10 חלומות מפחידים שהתגשמו במציאות

לא לבעלי לב חלש: לכבוד יציאת הספר "היורש" בו כל חלומותיו המפחידים וההזויים של הגיבור הראשי מתרחשים במציאות, החלטנו לאסוף כמה סיפורי חלומות אמיתיים שהתגשמו במציאות • זהירות: זה מלחיץ!

בשיתוף עם ידיעות ספרים

לא תמיד אנחנו שמחים שהחלומות שלנו מתגשמים, ומרבית מהמקרים שנפרט לכם בכתבה הבאה - הם בדיוק ההוכחה לכך. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בהשראת העלילה האפלה של הספר "היורש" (הוצאת ידיעות ספרים) - אספנו עבורכם כמה סיפורים מצמררים של אנשים מרחבי העולם אשר חלמו חלומות מפחידים שהתגלו כנובואת ודברים מציאותיים.

© הוצאת ידיעות ספרים

בספר, הגיבור שלנו, ג'יימס בן הארבע-עשרה מלונדון, חולם לפתע חלום משונה ביותר על אדם שנמצא בכלא ומבקש את עזרתו. החלום הזה מוביל את ג'יימס לעולם חדש שבו כל מה שעובר בראש מתגשם במציאות, שבו דבר אינו כפי שהוא נראה ושכל דבר יכול לקרות בו. בעולם הזה ממתינות לג'יימס הרפתקאות מסמרות שיער שאפילו לא היה לחלום עליהן, הוא ימצא את עצמו על סף המוות ויחזה בדברים מדהימים מעל ומעבר לכל דמיון. 

קבלו עוד כמה חלומות מפחידים שהתגשמו - רק בגרסת המציאות!

מגפיים אדומים

הסיפור הבא הוא קצת טראגי, כואב ומצמרר לחלוטין. יום אחד, אוליביה בת ה-17 חלמה על גבר בתוך ארון קבורה, בעוד אוליביה עצמה נועלת מגפיים אדומים. "מאוחר יותר ראיתי את אותו האדם, שהתגלה כאביה האמיתי של אחותי למחצה", סיפרה והוסיפה: "מעולם לא ראיתי אותו והוא לא היה חלק מחייה של אחותי, אבל זמן מה לאחר מכן הוא מת, ובהחלט עמדתי מעל ארון הקבורה שלו - הפעם במציאות". אוליביה שיתפה כי היא גם החליטה לכתוב הספד עבור אביה למחצה של אחותה בצורת שירה. מסתבר שמבלי להתכוון יצא לה שיר על כלא, בעוד היא לא ידעה שהאב למחצה אכן היה בכלא במשך זמן רב בחייו.

© adobestock (אילוסטרציה)

תקלה חלומית

ג'קסון סיפר על חלום שאביו ג'וני חלם בלילה, חלום שהתגלה כמעין נבואה אלוהית בהמשך. אותו ג'קסון שיתף כי אביו, אשר שהה בחופשה, חלם לילה לפני הטיסה שלו הביתה כי הוא נמצא בתאונת מטוס איומה ממנה הוא ניצל בנס. בחלום נאמר לו שהסיבה להתרסקות קשורה ל"אף" של המטוס. למחרת בבוקר, הוא התעורר והלך לשדה התעופה כדי להתכונן לחזרה הביתה. הוא סיפר כי כבר אז היה בחרדה אחרי החלום שלו בלילה הקודם, אבל לא הייתה לו ברירה והוא היה צריך לחזור הביתה בטיסה הספציפית הזו. לאחר שהבחין שלוקח זמן להמראה, הטייס ניגש לאינטרקום כדי להודות לכולם על הסבלנות ושהם "רק בודקים משהו שאולי לא בסדר עם האף של המטוס". אל דאגה! הכל באמת הסתדר והוא הגיע הביתה בשלום.

© adobestock (אילוסטרציה)

חלום מרסק!

ואם בענייני התרסקות עסקנו - ברייאן בן ה-19 ראה את החלום שלו מתגשם תוך כמה שעות! "חלמתי שעמדתי בשדה, הסתכלתי אל השמיים זריחה, ראיתי כדור אש נופל עם שובל עשן מאחוריו, חלקים מאותו 'הכדור' עפו לכל מיני כיוונים. הייתי עם קומץ אנשים אחרים, שלא הכרתי וכולנו הסתכלנו למעלה בפליאה. הרדיו היה דלוק ואני זוכר שהיה שם אדם שאמר, 'אל תיגע בחתיכות של כלי החלל שמתרסקים! יש סכנת קרינה פוטנציאלית!", כולנו עמדנו והסתכלנו לשמים עד שהתעוררתי. כשקמתי מהמיטה, שמתי לב שעדיין חשוך בחוץ, אז הסתכלתי בשעון. השעה הייתה 2:35 לפנות בוקר. קמתי, שתיתי מים, נשכבתי במיטה וחשבתי קצת על החלום. התקשיתי לחזור לישון, אז הפעלתי את הרדיו ובסופו של דבר חזרתי לישון. התעוררתי בבוקר, והייתי בשוק. שמעתי את אותו הקול מהרדיו ששמעתי בחלום. חשבתי לעצמי, 'מה לעזאזל קורה?!', הדלקתי את הטלוויזיה, העברתי לערוץ חדשות וראיתי סרטון ודיווח על מעבורת החלל קולומביה שהתרסקה והתפרקה במהלך הנחיתה בחזרה על כדור הארץ. עד היום יש לי עור ברווז כשאני נזכר בזה!".

© adobestock (אילוסטרציה)

תחושת בטן

הסיפור של הנרי די הותיר אותנו פעורי פה, כי מה הסיכוי שדבר כזה יקרה? "אני גר באלבמה", סיפר הנרי ופירט, "כשהייתי בן 13, השכן שלי בדיוק כרת את העצים מאחורי הבית שלו כי היה לו חלום שהם נפלו על הבית במהלך סופת טורנדו. שבועיים לאחר מכן, חלמתי חלום ובו הסתכלתי מלמעלה על ארה"ב מהחלל, וסופת טורנדו בגודל המדינה קרעה את אלבמה. התעוררתי מהחלום לתחילתה של התפרצות הטורנדו הקטלנית השנייה בתולדות ארצות הברית! מאוחר יותר, הוריי הוציאו אותי ואת אחותי מהמרפסת הקדמית כשטורנדו חלף על פני כמה מאות מטרים מהבית שלנו, ממש במעלה הגבעה מאחורי הבית של השכן שלי".

© adobestock (אילוסטרציה)

בית חלומותיי

אלכס בן ה-14, היה נרגש לקראת מעבר לבית אחר - עד כדי כך שזה נכנס לו לחלומות, ובכל זאת הוא לא היה יכול לחשוב שמה שהוא יחלום עליו יתגשם! "כמה שבועות לפני שהיינו אמורים לעבור לגור בבית החדש שלנו, חלמתי שנעבור לבית אחר, גדול וטוב יותר", שיתף והוסיף, "לא האמנתי שזה יקרה במציאות כי אבא שלי כמעט כבר סגר את העסקה עם בית אחר שהוא ראה. כשבוע לאחר מכן, העסקה נפלה והתחלנו להסתכל שוב על בתים. עכשיו תארו לעצמכם איך הופתעתי לגלות שאחד הבתים שראינו היה הבית המדוייק להפליא שהופיע לי בחלום! זה לא שחלמתי על משהו שהכרתי, אפילו לא הייתי בשכונה ההיא בעבר! אבא שלי, כמובן, בסופו של דבר רכש את הבית".

© adobestock (אילוסטרציה)

תולעת או ג'וק ספרים?

"בדרך כלל החלומות שלי הם שילוב של ארץ פנטזיה הזויה", פותחת אלישייה את הסיפור, "אבל הפעם חלמתי על כך שהבוסית שלי בספרייה העירונית צועקת עליי בגלל שהחזרתי ספרים למדפים הלא נכונים, והראש שלה הופך לחרק, בולע ולועס אותי לחתיכות קטנות. ממש יכולתי להרגיש כל איבר בגוף שלי וזה היה אשכרה מוזר. בחזרה למציאות - למחרת בבוקר הלכתי לעבודה והתחלתי להחזיר ספרים. הבוסית שלי החלה לצעוק עליי שאני מניחה את הספרים בחלקים הלא נכונים - במקום לשים אותם בקטגוריית ה'פנטזיה' הנחתי אותם ב'מדע הבדיוני' - כי לא ממש ראיתי הבדל... היא התחילה לצעוק עליי על זה! ואז... ג'וק זחל על השולחן שלה!".

© adobestock (אילוסטרציה)

חזתה את הקורונה?

"בעלי ואני תכננו טיול של הרגע האחרון לסיאטל ב-2020", שיתפה פלורה, "רציתי לנסוע בתחילת פברואר והוא רצה לנסוע במרץ. אמרתי לו שכמה שבועות קודם חלמתי שאנחנו נתקעים בחו"ל, שלא נותנים לנו לטוס חזרה הביתה, בזמן שאנחנו ואנשים נוספים מחכים עם חום גבוה ומשתעלים. בעקבות אותו החלום התעקשתי שנטוס בשבוע שבחרתי בפברואר. תודה לאל שעשינו את זה! כי זמן קצר לאחר הטיול שלנו, צצו מקרי קורונה קשים שם והיו בעיות לאנשים שרק רצו לחזור הביתה".

© adobestock (אילוסטרציה)

מיום האהבה לשנאת חינם

אזהרת טריגר: סיפור רצח מזוויע. ליאו בן ה-18 שיתף בסיפור מצמרר וקשה מנשוא. "זה קרה בשנה האחרונה שלי בתיכון, ממש לילה שלפני יום האהבה. אני לא זוכר מה בדיוק חלמתי אני רק זוכר את עצמי בוכה ללא סיבה, מתהלך בחלום בתחושת אימה ואובדן עצום. התעוררתי ועדיין נשארתי עם אותה התחושה, לא הצלחתי להבין למה, אבל הרגשתי שמשהו באמת יקרה. יום האהבה הוא אחד החגים האהובים עליי, אז עוד יותר לא הבנתי למה אני מרגיש ככה. ממש לפני ארוחת הצהריים, בשעה 11:21, סיפרתי לחברים שלי שמשהו רע קורה. לא בדקתי את הטלפון שלי עד האירוע הטראגי והקשה - ראיתי שתלמיד לשעבר פתח באש והרג 17 אנשי צוות ותלמידים בבית הספר התיכון 'מרג'ורי סטונמן דאגלס' בפארקלנד שפלורידה".

צעד מונע

שון דנוורס לגמרי ניצל בזכות החלום שלו, מבלי שהוא אפילו שם לב. "חלמתי שאני הולך ביער, מעדתי על משהו וריסקתי את השיניים שלי". בחזרה למציאות - הייתי אז צוער טייס, והיה תרגיל לילה לבחירה שהיה אמור להתרחש ביער המקומי (שהרגיש לי קצת אפל) באותו השבוע בו חלמתי את החלום. בחרתי לא ללכת. אחד הצוערים הבכירים יותר אכן יצא לתרגיל הלילה. הוא מעד על משהו ביער האפל וניפץ שלוש שיניים!".

© adobestock (אילוסטרציה)

משהו רע הולך לקרות!

"המשפחה שלי תכננה לנסוע למלון לסוף השבוע", סיפר דן בן ה-17, "אבל אבא שלי אמר לי שלא כדאי כי משהו רע עומד לקרות. הוא חלם שאני אמור למות ושהרוח שלי מסרבת לעזוב. לא הקשבנו לחלום שלו, אמא שלי החליטה שאנחנו ניסע בכל מקרה, כי זה היה 'רק חלום רע'. באותו סוף שבוע, הרכב בו הייתי שקע במים, די טבעתי. לא נשמתי והלב שלי עצר. התעוררתי רק כשהייתי בדרך לבית החולים".

© adobestock (אילוסטרציה)

אינטואציה

הסיפור של אלישייה היה חלום מטריד וכואב ביותר. "חלמתי חלום מפחיד במיוחד ובו בעלי נמצא בסכנה מיידית. התחננתי בפניו שלא ילך לעבודה באותו הבוקר, כי זה היה יומו האחרון בעבודה ההיא לפני שהוא עזב שם, אבל הוא לא היה אחד שהפסיק לעבוד. הוא בכל זאת הלך ופחות משעה לאחר מכן הוא נהרג בתאונה. הדברים האלה קרו הרבה במהלך חיי ולמדתי מזמן לסמוך על האינטואיציה שלי".

יום מעונן

מריאנה, אז תלמידת כיתה י"א מספרד, מרגישה שהיא הצילה את אמה בזכות החלום. "חלמתי פעם שראיתי את אמא שלי שמה כביסה לייבוש, כשלפתע היא נפגעה מברק ומתה. למחרת כשקמתי היה מעונן למדי, זה היה מוזר כי יום קודם היה ממש חם! סיפרתי לאמא שלי על החלום באותו הבוקר, ובהמשך היום החלה סופת רעמים וברקים משום מקום, בזמן שהיא הייתה עם הכביסה. היא זכרה את מה שסיפרתי לה בבוקר והחליטה להכנס בחזרה הביתה. אז, פחות או יותר, אני חושבת שאולי הצלתי את אמא שלי".

© adobestock (אילוסטרציה)
תגובות