גם בחדר השינה: תרגילי הכושר שתוכלו לעשות בכל מקום. צילום: Fotolia

גם בחדר השינה: תרגילי הכושר שתוכלו לעשות בכל מקום

משכיבות סמיכה ועד סקוואטים - אלו התרגילים שתוכלו לעשות בכל מקום ובכל זמן, ללא כל צורך במכשירים מיוחדים. כל מה שדרוש מכם הוא התמדה ורצון להיכנס לכושר. מוכנים?

בואו נודה באמת, לרובנו אין כוח ללכת לפארק ולהתאמן במתח, או להרים משקולות בחדר הכושר. אם גם אתם כאלו, אתם יכולים לחייך. אנחנו כאן כדי לתת לכם את התרגילים הכי פשוטים שאפשר לעשות בכל מקום, על מנת לחזק את הגוף שלנו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

שכיבות סמיכה

את התרגיל הזה אין אחד שלא מכיר כיום. עליכם להניח את כל הגוף על הקרקע כשרק הידיים מונחות ומרימות את הגוף, תוך כדי שרגליכם על קצות האצבעות. הוא עובד בעיקר על שריר הידיים (יד אחורית), הכתפיים והחזה. תרגיל זה אינו דורש ציוד מסוים. הוא אחד מהתרגילים שעובדים על מרבית שרירי הגוף והוא מומלץ מאוד!

 

כפיפות בטן

בדומה לשכיבות סמיכה, גם התרגיל הזה נגיש ביותר וניתן לעשות אותו בכל מקום. עליכם לשכב על הגב ולהתרומם, תוך כדי שאתם מרימים את עצמכם רק מאזור הבטן למצב בו אתם מספר סנטימטרים מהרגליים. מטרתו להגדיל את מסת השריר בפלג העליון של שרירי הבטן. ישנו מגוון רב של סוגי כפיפות בטן, כאשר כל אחד מהם עובד על שרירי בטן אחרים.

 

ריצה

זה הדבר שאולי נשמע לכם הכי נדוש, אבל ריצה היא למעשה תחליף למרבית האימונים בעקבות האפקטיביות הרבה שלה. חוץ מהתרומה שלה לכושר שלנו, יש לה אף חלק חשוב ביותר בחיזוק סיבולת לב הריאה הנמצאת בגוף שלנו. 

רוץ, ילד, רוץ!
רוץ, ילד, רוץ! © Fotolia

סקוואט

זהו אחד מהתרגילים היעלים יותר לביצוע. בתרגיל הסקוט עליכם לכרוע עם גב ישר ולאחר מכן להתרומם בחזרה, דבר שעוזר למפרקים להתמודד מול התנגדויות גבוהות יותר. זהו תרגיל מצוין למרימי המשקולות, אך גם לכאלו שלא. הוא תורם לחיזוק הירכיים, התאומים, הבטן והגב התחתון.יש גם כאלו שטוענים שתרגיל זה תורם רבות ליכולת הריכוז וההקשבה שלנו. שווה לנסות!

 

פלאנק

כמו כפיפות הבטן, גם הפלאנק הוא תרגיל שעובד בעיקר על שריר הבטן, אך דורש הרבה ריכוז וכוח רצון. איך הוא עובד? הניחו את האמות על הרצפה, השענו עליהן, יישרו את הגוף לאחור ובצד השני - השענו על קצות האצבעות. כך נוצר מצב, שבו אתם יוצרים מעין גשר הגורם לשרירי הבטן לעבוד על מנת לייצב את הגוף.

 

 

 

תגובות