עולם קטן: הנער התנדב ונפצע - השוטרים התגייסו לכבודו. Tumblr

עולם קטן: הנער התנדב ונפצע - השוטרים התגייסו לכבודו

משטרת אוקספורד מצאה נער חבול לאחר תאונת דרכים עם רכבו. השוטרים זיהו אותו מיד כצעיר שהתנדב עבורם בחלוקת כריכים, פחות מעשרים וארבע שעות לאחר ההתדרדרות, מה שגרם להם להתגייס לעזור לו באופן מיידי וכמחווה מרגשת במיוחד

הרבה מעבר לצירוף מקרים: השוטרים מהמשטרה המקומית של העיר אוקספורד בבריטניה הגיעו לפצוע בצד כביש לאחר תאונת דרכים אתמול (ג׳) בה רכב פרטי התדרדר מהכביש והתרסק בצד הדרך. ממבט ראשון, העניין היה שגרתי, עד שהשוטרים הבינו במשהו מעט מוזר. בעלי הסמכות הבחינו בצעיר החבול כאדם מעט מוכר, עד שהכל נהיה בהיר ומפתיע.

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

© Tumblr

השוטרים זיהו את דיוויד דורייס בן ה-17. דיוויד הגיע לתחנת המשטרה וחילק לשוטרים כריכים, פחות מ-24 שעות לאחר שהתרסקת ונחבל, מה שגרם לשוטרים להבין את החיבור באופן מיידי. צ׳יף משטרת אוקספורד ביל פארטריג׳ ציין כי ״הסיפור הכה אותי בהלם כשקלטתי שהצעיר הוא זה שחילק להם את המזון ביום שלפני״, לדבריו, זו הייתה הפעם הראשונה שאדם כלשהו התנדב להעניק לצוות השוטרים המקומי ארוחת צהריים בכל 26 שנות השירות שלו.

הצעיר האנגלי פונה בהיטס לבית החולים של ברמינגהאם במצב קשה, ואובחן כסובל ממספר פגיעות בגופו, אך לדברי אביו, הוא בתהליך התאוששות, בעיקר בעזרת אמו, שעוזבת את עבודתה בעקבות העניין. משטרת אוקספורד העריכה את מעשיו של דורייס, מה שגרם להם לגייס כספים על מנת לעזור למשפחתו, סכום של כ-1500 דולרים לפחות עד כה, בתקווה לסייע להם כמה שאפשר, טובה עבור טובה. 

© Tubmlr

(מקור

תגובות