הירואי: הצעיר שהמציא כיסא גלגלים מיוחד ואימהי. Bored Panda

הירואי: הצעיר שהמציא כיסא גלגלים מיוחד ואימהי

שרינה ג׳ונס, שנורתה ואיבדה את היכולת ללכת כשהייתה בת 5 בלבד, לא האמינה שחיי האימהות שלה ישתנו מקצה לקצה, רק בזכות המצאה מקורית במיוחד של צעיר אמריקאי בן 16, ובאופן מרגש במיוחד

שרינה ג׳ונס האמריקאית נורתה כשהייתה בת 5 בלבד, מה שגרם לה לאבד לצמיתו את היכולת לעמוד על הרגליים או ללכת. שלושים שנה מאוחר יותר, בזמן שהיא הייתה בהריון מתקדם וציפתה להולדת ילדה הראשון, היא החלה לתהות כיצד תוכל לטייל עמו בעגלה, בעיקר מפאת העובדה שהיא מתניידת באופן קבוע בכיסא גלגלים, אך לא האמינה שמי שישנה את חייה בעניין, יהיה בסך הכל נער.

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

אלדן קאין, תלמיד תיכון מדטרויט, יזם יחד איתה פרויקט מיוחד שתכליתו המצאת כיסא גלגלים נגיש, שחלקו הוא העגלה עצמה. אחרי שישה חודשים של עבודה מאומצת וקשה, הרעיון צלח ואב הטיפוס של המכשיר נחל הצלחה מסחררת. ״היה נהדר להכיר אותה, לדבר איתה על השאיפות שלה ועל מה שחסר״ קאין מסביר. הוא אומר כי הוא הבין את ענייני הנגישות האידיאליים עבורה, ובעזרת הכלים שרכשו יחד, ״הצלחתי להגיע בקלות לתוצאה הסופית״.

© Bored Panda
© Bored Panda

עוד מסביר הצעיר: ״כל תהליך העיצוב היה מרגש במיוחד, לחשוב היכן להניח תיק לחיתולים, האם העגלה תזוז בקלות והאם היושב על הכיסא יוכל להתנועע בקלות״. על דבר אחד ניתן להסכים - התוצאה הסופית שווה את כל אותם המאמצים, ומצליחה לרגש כל אחד.  

© Bored Panda

(מקור)

תגובות