קפאה למוות: גופתה של נערה מלונדון נמצאה במקפיא. צילום: swns.com

קפאה למוות: גופתה של נערה מלונדון נמצאה במקפיא

זה אולי יישמע לכם כמו מקרה איום שמתרחש רק בסרטים, אבל זה למעשה אירוע מן המציאות. בסוף השבוע האחרון, נמצאה נערה בת 19 מתה במקפיא בדרום מערב לונדון. איך זה קרה ומי גרם לכך? כל הפרטים

אם הייתם נמצאים בשכונת קנזינגטון שבדרום מערב לונדון בסוף השבוע האחרון, בוודאי הייתם מגיבים בחרדה מהאירוע המזעזע, שהסתיים במוות של נערה בת 19. אך בניגוד למצופה, האירוע לא התרחש בסמטה חשוכה בשעת לילה מאוחרת או בשכונה נטושה, אלא בבית. כן, מדובר באירוע חטיפה, שבו נחטפה הנערה יחד עם בת דודתה על ידי אדם שהשתיים הכירו. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

על פי הדיווחים שהתקבלו באמצעי התקשורת בבריטניה, בת דודתה בת ה-21 הצליחה להימלט מזירת האירוע לאחר שנפגעה בצווארה. לאחר מכן, היא דפקה על הדלתות בשכונה בניסיון להשיג עזרה ובסופו של יום, הובלה לבית החולים כשבצווארה סימני דקירה. מצבה של הצעירה נותר קשה.

זירת האירוע
זירת האירוע © swns.com

אולם, במקרה של בת הדודה האירוע נגמר בטוב לעומת בת ה-19 שסופה קשה מנשוא. הנערה, שכנראה לא הצליחה להצטרף לבת הדודה שלה ולנוס מן הבית נמצאה מתה במקפיא לאחר שנדקרה למוות. גם במקרה של המשטרה, המקרה לא היה קל לפיצוח. בתחילה היא נקראה לאחד הבתים שמצוי לצד נהר התמזה ולאחר שהגיעה למקום היא אינה מצאה דבר.

שעתיים לאחר מכן, צלצל הטלפון של המשטרה כשבצד השני מדבר בית החולים, שבו אושפזה בת הדודה של הנערה. המשטרה הגיעה לכתובת הנכונה ופתחה בחיפושים בזירת האירוע, כשבסיומם נמצאה גופתה של הנערה במקפיא, וכן נעצרו מספר חשודים בניסיון לרצח ובסיוע לעבריין.

"אנחנו עושים ככל שביכולתנו כדי להבין את נסיבות ההתקפה שנעשתה לשתי נשים צעירות", אמרה סמיתה פרייס, מנהלת החקירה. "מותה של בת ה-19 נחשב לרצח והפגיעה בבת ה-21 מטופל כניסיון לרצח. אנחנו קוראים לכל מי שיש לו מידע ליצור איתנו קשר, הדיווחים מאפשרים לנו לבסס את המניע לאירוע".

 צפו בסרטון:

תגובות