שוחה לעבודה: הכירו את האיש שלעולם לא נתקע בפקקים. צילום: BBC

שוחה לעבודה: הכירו את האיש שלעולם לא נתקע בפקקים

בעוד שמרבית האנשים מגיעים לעבודה ברכב, באוטובוס או ברכבת, בנימין דוד מגרמניה מגיע לעבודה בדרך שחוסכת לו את כל הפקקים - שחייה בנהר. אם להודות באמת, אף אחד מאיתנו לא חשב להגיע לעבודה בדרך כל כך מקורית, אבל מי אנחנו שנגיד "לא" למים המרגיעים?

החופש הגדול פותח עבורנו זמן רב לבילויים ולהנאות, אך הוא ללא ספק גם הזמן המושלם כדי לעבוד ולמלא את הכיס. אז איך אתם מגיעים לעבודה שלכם? באופניים, באוטובוס, ברכב או ברכבת? אבל מה שבטוח הוא שלא בשחייה, כן? אנחנו לגמרי יכולים להבין למה. אחרי הכל, גם אם ישראל הייתה מלאה במים, לרובנו לא היה לנו כוח לפתוח את הבוקר בשחייה שרק תגביר את רמת העייפות שלנו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

למרות זאת, בנימין דוד מגרמניה, החליט לחרוג מן הנורמות ולהגיע לעבודה שלו בדרך שאינה מקובלת - שחייה לאורך נהר האיזר הזורם בצפון מינכן. אין ספק שזה לא פשוט להתחיל את היום בשחייה של שני קילומטרים, אך בניגוד לשאר האנשים, דוד אינו סובל מפקקים או מחסור בחנייה וחוסך לעצמו הרבה כאב ראש. טוב, אולי לפעמים הוא סובל ממחסור באנרגיה.

© BBC

אז איך הציוד שלו מגיע בשלום לעבודה? התיק העמיד במים כבר עושה את העבודה. הוא אורז את המחשב הנייד, את החליפה ואת הנעליים שלו לתוך התיק הזה, שכבר דואג להשאיר את הכל יבש ונקי גם אחרי שני קילומטרים. דוד אף מתאים את לבוש השחייה שלו בהתאם לעונות השנה. בחורף הוא לובש חליפה ארוכה ובקיץ מקפיד לנעול סנדלי גומי המגנים על הרגליים שלו מפני פציעות. אומנם לעתים העוברים והשבים מגיבים לכך בצחוק, אבל הוא מאמין שהמים המרגיעים והמהירות שבה הוא מגיע לעבודה שווים הכל.

"כשאני מגיע בבגד ים, חברים שלי תמיד מגחכים ומזכירים שהם הגיעו באוטובוס או במכונית. אבל לפעמים הם שוחים איתי, כי הם רוצים לדעת איך זה", אמר דוד ל-BBC. "אף אחד לא משתמש ב"איזר" כאמצעי תחבורה, אז עכשיו אני קופץ לשם לבדי. לא אתפלא אם בשנים הבאות הוא יהפוך לדרך מקובלת, שבה אנשים מגיעים לעבודה בבוקר".

צפו בסרטון:

תגובות