עזבו את רודוס: האיים הכי יפים מסביב לעולם. צילום מסך מהאינסטגרם

עזבו את רודוס: האיים הכי יפים מסביב לעולם

עם כמה שאנחנו אוהבים את רודוס, כרתים והמלדיבים, שכבר מספיקים כדי להפוך את החופשה שלנו להכי חלומית שיש, ישנם מגוון יעדים אחרים, שיבטיחו לכם חופשה מושלמת לא פחות. זה הזמן להכיר אותם ולתכנן את החופשה הקרובה!

 קשה לפספס את חופשת הקיץ, שמתקרבת בצעדי ענק וכוללת מצילים בעם שצועקים על הילדה עם בגד הים האדום לא להתרחק, שמש קופחת, הרבה עיגולי זיעה וחיפוש אחר חופשה שכוללת בתוכה מינימום ישראלים. אז בדיוק בשביל החופשה הגדולה, הכנו עבורכם רשימת איים של בטן גב שהם פשוט מאסט. יפים, קסומים, עם נוף פסטורלי, הרבה ים חול מנצנץ ואנשים טובים. לכם רק נותר לבחור, לארוז את בגד הים הכי יפה וכמובן להזמין אותנו. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי: 

סנטוריני - יוון

האי סנטוריני נחשב לאחד האיים הכי יפים ביוון. יש בו כפרים קסומים מלאים בבתים כחול-לבן המשרים מראה נקי וחדש, מדרגות אין סופיות, אוכל טוב, מסיבות, חול שחור ושקיעות מדהימות. היעד מוכר ככזה שמלא סלבס מסמנים עליו וי וכדאי שגם אתם!

בורה בורה - פולינזיה הצרפתית

במרכז האוקיינוס השקט, נמצא האי בורה בורה הכולל בתוכו ים מדהים, כפרי נופש על המים הרדודים, אי קטן של רוגע ושקט. יש בו אטרקציות רבות, כמו: שחייה, ים, כרישים, ארוחות צהריים על שפת המים וכן ספורט ימי, כגון: שייט וגלישה.

 

קרק - קוריאטה

במרחק של מספר שעות טיסה לבד נמצא גן עדן. מדובר יעד פוטוגני ואקזוטי, שלא תרצו לעזוב. כפרי דייגים, עיירות ציוריות, מבצרים וארמונות מתקופות שונות לכל חובבי ההיסטוריה למיניהם, אגמים עוצרי נשימה ומגוון אזורי חוף מדהימים מחכים לכם. פשוט תשמעו את עצמכם שואלים איך לא הגענו לקרק לפני?

קו פיפי - תאילנד

לכל מרחקי הלכת שביניכם, ישנו אי שווה בתאלינד במיוחד בשבילכם. האי קו פיפי הוא אחד האיים האטרקטיביים ביותר, שאליו מגיעים הרבה תיירים מדי שנה. האי עצמו כולל המון עצים גבוהים המשתרעים על פניי השטח, רצועת חוף דקה, בה אפשר למצוא אטרקציות שונות. ניתן לטפס באי לתצפית גבוהה המשקיפה על כל שטחו של האי, לסייר בסירה בים הכחול והמהמם, או פשוט לשכב בטן-גב וליהנות והשלווה שהאי הקסום הזה יכול להציע!

פלוואן - פיליפינים

האי פלוואן הוא עוצר נשימה, טרופי, מכיל צמחייה מרובה, עצים והרים המשתרעים לגבהים. החול הרך והמים הצלולים יהפכו את החוויה שלכם למהנה וקסומה במיוחד, אשר תספק לכם טעם של עוד. מטיילים מספרים כי הפיליפינים הם אנשים חמים וחייכנים, שגורמים לחוויה להפוך לקסומה עוד יותר.

 
תגובות