למען המשפחה והלימודים: נערה מוכרת את בתוליה ברשת . צילום: shutterstock. אילוסטרציה

למען המשפחה והלימודים: נערה מוכרת את בתוליה ברשת

איימי, בת 19 מבריטניה, פרסמה באינטרנט כי היא "מוכרת את בתוליה", במטרה "לשנות את חייה לטובה" ולסייע למשפחתה, שנקלעה למצוקה כלכלית. הצעירה מצפה לקבל בתמורה לפחות מיליון ליש"ט וטוענת שהיא חשבה רבות לפני הפרסום. מה אמרו רשויות הבריאות?

בעוד שרובנו לא מודאגים מהאפשרות שהמשפחה לא תצליח לממן לנו את ההוצאות על הלימודים ותחווה משבר, איימי בת ה-19 מלונדון, בריטניה, מכירה את המצוקה הזו מקרוב ובוחרת להתמודד עמה בדרך שנויה במחלוקת, אשר כבר הספיקה לעורר סערה ברחבי הרשת.  

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 איימי, שבחרה שלא לחשוף את שם משפחתה, החליטה למכור את בתוליה באינטרנט בעזרתה של סוכנות הליווי "סינדרלה אסקורטס" ומקווה לקבל על כך למעלה ממיליון ליש"ט, כפי שדיווח אתמול (יום ג') אתר החדשות "MailOnline".

אילוסטרציה
אילוסטרציה © צילום: Fotolia

עם פרסום הידיעה המרעישה, אמרה איימי כי הכסף שתקבל בתמורה למכירת בתוליה ישמש אותה לתשלום על לימודיה ולכלכל את משפחתה, שכן מצבה רעוע. עוד הוסיפה בת ה-19 כי הגיעה להחלטה הזו לאחר מחשבה רבה. 

על פי הדיווחים, נבדקה איימי על ידי רופא, אולם רשויות הבריאות בבריטניה סבורות כי מצב זה עלול להיות בעייתי. למרות זאת, איימי לא מוותרת על החלטתה ומצטיירת כעיקשת: "אני רוצה למכור את הבתולים שלי, כי חשבתי על כך כל כך הרבה זמן. זו הזדמנות אמיתית לשנות את חיי לטובה, לעזור למשפחה שלי ולתת להם משהו בחזרה. אני אשמח לנסוע בעולם וללממן את הוצאות הלימודים שלי".

יש לציין כי המקרה של בת ה-19 מבריטניה הוא רק אחד מתוך מקרים רבים כחלק ממגמה חדשה ומדאיגה המתפשטת באירופה. אנחנו מזכירים לכם כי ישנן דרכים רבות אחרות וראויות להתמודדות עם מצוקות.

 

 

 

תגובות