בלי לשים לב: אחים תאומים התחלפו בביקור בכלא. צילום: פרטי

בלי לשים לב: אחים תאומים התחלפו בביקור בכלא

האם קרה לכם פעם שהתבלבלתם בזיהוי של 2 אחים תאומים, ולא שמתם לב שהתחלפו? דבר זה קרה גם לסוהרים בבית כלא בטורקיה, שלא הבחינו כאשר חוסיין נכנס לביקור וממנו יצא אחיו התאום מוראט, אשר הורשע ברצח.

האחים מוראט וחוסיין – אחים תאומים, עשו תעלול מקורי במיוחד. כשחוסיין בא לבקר את מוראט שהורשע ברצח, הוא נכנס לתא הכלא במקום אחיו, ומוראט ברח. עכשיו שני האחים מוצאים עצמם למול הסורגים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי: 

הבריחה מהכלא התרחשה במחוז מרסין בדרום טורקיה. לאחר שחוסיין, בן ה-19, ביקר את אחיו בבית הסוהר, התחלף איתו ונכנס במקומו לתא. מוראט, שמרצה את שנת המאסר המאסר הראשונה שלו, הצליח לברוח אך לא לזמן רב.

הצעיר הסתתר בבית משפחתו, בזמן שבית הסוהר הבין שאחיו הוא זה שנמצא בכלא במקומו. מהמשטרה הטורקית נמסר כי הסיבה שמוראט הצליח לצאת לחופשי, הייתה בגלל שבבית הסוהר לא קיימות מערכות לזיהוי פנים בצורה כזאת שתוכל להבחין בהבדלים גם בין אחים תאומים.

שני האחים. דומים?
שני האחים. דומים? © פרטי

לאחר זיהוי המחדל, המשטרה המקומית פתחה חיפושים אחרי מוראט. מוראט, אשר הסתתר בבית משפחתו, נתפס ונלקח בחזרה לבית הסוהר. חוסיין, שהתנדב להיות בכלא במקומו, נמצא כעת במעצר. המשטרה חוקרת את המקרה, ומנסה להבין את הסיבה שבגללה הסכים חוסיין לשבת בכלא במקום אחיו.

תגובות