טור דעה: יש גיל לאהבה - למה אנחנו מעדיפות מבוגרים יותר?. טמבלר

טור דעה: יש גיל לאהבה - למה אנחנו מעדיפות מבוגרים יותר?

כתבתנו אנאל משינסקי מספרת מדוע לדעתה בנות נוטות להמשך לגברים בוגרים יותר - האם זה האוטו, המראה המחוספס או בעצם הבגרות הפנימית והניסיון? בואו לקרוא

כמו בכל זוגיות, במהלך הקשר לצד היתרונות הרבים מופיעים גם קשיים ודילמות שונות. אחת השאלות הנפוצות ביותר שלפעמים עומדת על הפרק היא האם פער בגילאי בני הזוג עלול להשפיע לטובה או לרעה על מערכת היחסים?
כמובן שהתשובה איננה חד משמעית מאחר שהדבר תלוי באופי, בבשלות הרגשית ובאינטרסים של שני בני הזוג. בכל זאת, אם ננסה להבין מה המקור לתופעה זו, תצוץ בפנינו שאלה מעניינת לא פחות - מה בעצם גורם לחלק גדול מאיתנו, הבנות, להמשך לבנים מבוגרים יותר מאיתנו?

© טמבלר

בגרות (ולא, לא תעודה)

כשחושבים על זה, זוהי אולי התכונה העיקרית והמשפיעה ביותר אצל בחור בוגר. לעיתים קרובות, היא גם זו שמרמזת לך על ההבדל בין הבנים בשכבת גילך ומטה, לבין אלה שמבוגרים ממך. מחקרים רבים מצאו שבנים נוטים להתפתח לאט יותר ומאוחר יותר מבנות בכל הקשור להתבגרות מינית. כלומר, ייתכן שדווקא בקשר עם נער שמבוגר ממך במעט תמצאי יותר עניין, הנאה ונושאים משותפים, בגלל הבגרות של שניכם - אך כמו שהזכרנו מקודם, חשוב שתזכרי שלא תמיד הדבר מתייחס לכולם.

מראה חיצוני

לרושם ראשוני אין הזדמנות שנייה ואילו המראה החיצוני משחק תפקיד חשוב ביצירתו. הרבה פעמים בנות נמשכות לפן הגברי במראה - זיפים, כתפיים רחבות, גובה, מראה מחוספס, דברים שמופיעים בדרך כלל אצל גברים בגילאים מבוגרים יותר. 

© טמבלר
© טמבלר

עוד במדור היחסים בפרוגי


פריבילגיות

את המושג "בוגר" כל אחת יכולה להגדיר אחרת. חלק יגידו שהאסוציאציה הראשונה שלהן היא בחור עם זיפים, אחרות יחשבו על גבר יציב והחלטי ואילו יהיו את אלה שידמיינו מיד את הבחור שלהן ליד אוטו מבריק, שיחכה להן ליד דלת ביתן, ואם נרשה לעצמנו להסחף - כן, גם שיהיה לו דלקן. אז כן, בחרתי להוסיף את הסיבה הזו לרשימה, הרי אחד הדברים המהנים בבן זוג בוגר הוא ה"הטבות" שמגיעות איתו. אפשר לצאת עד מאוחר ולדעת שהוא יחזיר אתכן עד הבית ולא מונית רחוקה, אפשר לשכוח את כרטיס ה"רב-קו" בבית ולהעביר את הערב בראש שקט.

© טמבלר

נסיון

אחרי ההטבות החומריות שציינו, נחזור להתמקד בתכונות פנימיות יותר של בן הזוג. בחור מבוגר יותר הרבה פעמים נתפס כאדם מנוסה יותר בחיים ובקשרים זוגיים. אם הבחור משרת בצבא, למשל, הוא למד משמעת ועצמאיות מהי. לכן, תמיד כייף לדעת שהחבר שלך יוכל להוביל כשצריך, ללמד אותך דברים חדשים מנסיונו ולייעץ.

© טמבלר

עוד במדור היחסים בפרוגי

אבל גם אחרי כל זה, אין חוקים כשמדובר באהבה - תהיו פתוחים לצד השני ובהצלחה!

תגובות