יום האהבה - לאן אתם תצאו ביום שבת הקרוב?. Tumblr

יום האהבה - לאן אתם תצאו ביום שבת הקרוב?

התחזית ליום שבת הקרוב: יום אהבה חגיגי במיוחד יחד עם מקומות מלאים ותוססים באדם. אז לאן אתם תצאו ביום האהבה? ערכנו בשבילכם רשימה של המקומות השווים ביותר לזוגות ורווקים

התחזית ליום שבת הקרוב: צפויים לנו הרבה פרחים ולבבות (אולי יותר מדי), מסעדות מלאות עד אפס מקום בכל רחבי הארץ, זוגות מכל עבר ולא מעט רווקים ורווקות שיחליטו גם לצאת ולהנות.
את התחזית הזו אפשר לצפות למעשה בכל שנה ושנה, הרי ביום שבת הקרוב מתרחש יום האהבה הבינלאומי - כבר סימנתם ביומנים?

© tumblr

 VIP מפנק ביס פלנט, נשמע לכם טוב?

מתחם ה-VIP של קולנוע יס פלאנט בראשון לציון מציע לכם חוויה רומנטית ביותר ליום אהבה. מה דעתכם להפתיע את בת\בן הזוג שלכם עם סרט טוב בשילוב תפריט שף משודרג, קינוחים מפנקים ושתייה חמה וקרה ללא הגבלה?
תופתעו, אבל המחיר סביר מאוד. ההנאה הזו תעלה לכם 150 ש"ח לאדם, ובהחלט יכולה לחסוך לכם בהוצאות נוספות.

© tumblr


פעילות צילום ייחודית בבתי הקולנוע

בנוסף לחגיגת האהבה במתחם ה-VIP בראשון לציון, בתי הקולנוע באילון, חיפה וראשל"צ משיקים פעילות צילום ייחודית לכבוד הולנטיין דיי. במה מדובר? פעילות מקורית בה על הלקוחות להיכנס לפייסבוק של יס פלאנט, להעלות את תמונתם ולהפתיע את אהוביהם בעוד שתמונתם תוקרן על גבי מסך הקולנוע בשעת ההקרנה הנבחרת, רגע לפני שהסרט מתחיל! חשוב לציין, שפעילות זו הינה ללא תשלום.
לפרטים: http://www.yesplanet.co.il/valentines_vip

רשת סושה Urban Sushi יוצאת בספיישל זוגי במיוחד

אם אתם במצב רוח לאוכל טוב ומשובח ביום האהבה - אנחנו ממליצים לכם בחום להכנס לאחד מסניפי סושה. מיד איך שתכנסו, תוכלו לראות בלונים וורודים, מוזיקה נעימה וסידורי פרחים רומנטיים. בערב הוולנטיינס תציע סושה לחובבי הסושי את הקומבינצייה הזוגית המפורסמת שלה במחיר מיוחד- 149 ₪. למי שמעדיף לחגוג באווירה ביתית ואינטימית - כמובן שניתן ללכת על אפשרות המשלוח.
בנוסף, 'סושה' מציעה רולים מיוחדים אחרים כמו הוולקנו רול והפוטו ספיידר שרימפס טמפורה הייחודי. אולם, אם אתם מתכננים לבלות את הולנטיין עם הרבה חברים, מגשי המסיבה נועדו בדיוק בשבילכם: מגש צמחוני, מגש דגים או מגש משולב הכוללים 76 יחידות, ולאלו הרעבים באמת- מגש VIP עם 110 יח' (339 ₪)     

סושה: 1-700-55-10-20

© tumblr

יובל דיין לירן דנינו ואחרים בהופעה בלעדית שאסור לפספס

אם אתם מחפשים להעביר את הולנטיין במקום עם מוזיקה טובה והרבה כיף ההצעה הזו מופנית אליכם. לכבוד יום האהבה הבינלאומי, האנגר 09  בעמק חפר מציגים לכם סדרת הופעות ייחודיות של שלושה מהאומנים המובילים בארץ למופע חד פעמי, שבהחלט יסגור לכם את יום האהבה בטעם טוב. כרטיס רגיל הינו בשווי 119 שח ואילו כרטיס סטודנט\חייל ב99 שח בלבד!

תחילת מופע: 21:30
להזמנת כרטיסים: www.goshow.co.il/show/1047/2957
לפרטים: 0526113345

© tumblr

עוד במדור היחסים בפרוגי


תתכוננו לולנטיין רומנטי ובלתי נשכח בסוהו

השנה מסעדת הסוהו מציעה לאוהבים ליהנות מערב חגיגי ומשובח- בערב הולנטיין המסעדה תלבש אווירה רומנטית: בלונים אדומים שישלתלשו מהתקרה, צוות שיפתיע בלבוש חגיגי תואם וכמובן יוגש תפריט מיוחד שהורכב במיוחד על ידי השף סוהו.
התפריט כולל ארוחה מפנקת לזוג: קומבינציית וולנטיין (139 ₪)  –קומבינציית סושי זוגית מענגת, ולקינוח ייהנו הסועדים מקינוח וולנטיין מתוק (49 ₪ ) - מלבי עם תותים וחלב פטל שחור בניחוח משכר.
להשלמת האווירה הרומנטית, ינוגן במקום במהלך הערב פלייליסט רומנטי שהורכב על ידי די ג'יי הבית,  בליווי וידאו קליפים לאוהבים.
מיקום: משה בקר 15 אזור התעשייה הישן ראשון לציון.
טלפון:
03-9658395

© tumblr


פסטיבל שוקולד מתוק במיוחד במתחם התחנה

אין מה לעשות - אין דבר יותר רומנטי משוקולד, וזו בדיוק הסיבה למה אסור לכם לפספס את האירוע הבא.
ב"שוקולנד" , פסטיבל השוקולד הגדול של תל אביב, שמטרתו לקדם את תרבות השוקולד בישראל, יציגו עשרות שוקולטיירים את תוצרתם המרשימה - פרלינים, טראפלס, טבלאות, עוגות ודפי שוקולד בשלל טעמים ייחודיים.
כמו כן, תוכלו לקחת חלק עם החברים או הבן זוג בסדנאות שוקולד, הרצאות של שוקולטיירים מקצועיים, דוכני גאדג'טים מעולם השוקולד ועוד שלל הפתעות. ביומו האחרון של הפסטיבל, בו ייצינו את יום האהבה, אמבטיית ענק תוצב במתחם ותאפשר למבקרים להשתעשע ולטבול בה. נשמע מרענן ומתוק במיוחד.
מחיר: 15 שקלים ליחיד, 65 שקלים למשפחה (מחמש נפשות ומעלה).
שעות פעילות: 10:00-22:00

© tumblr
© tumblr



מפגשי הקהילה הגאה במקומות הבילויי של תל אביב

בדיוק לפני שהולנטיין דופק בדלת, המועדונים והבארים הגאים מציעים בשישי ה13.2 שלל הפתעות וכייף. מוסיקה טובה, אווירה נעימה וחברים- המתכון הטוב ביותר לכניסת חג האהבה.
בין מקומות הבילוי תוכלו למצוא את בר האפולו המופרסם באלנבי, האמזונה בלילנבלום ועוד רבים אחרים.

© tumblr


כל מה שנשאר לכם הוא רק לבחור. אז איפה אתם ביום אהבה?

 

עוד במדור היחסים בפרוגי

 



תגובות