הרגשות מאחורי ההודעות שאף אחד לא מודה בהם. צילום מסך מיוטיוב

הרגשות מאחורי ההודעות שאף אחד לא מודה בהם

כיום בני זוג מכירים, מחליפים מספרי טלפון וכדי שלא יצטרכו להתגעגע יותר מדי בין דייט לדייט הם עוברים לדבר בוואטסאפ. רובנו לא יודעים אבל בזמן שאנחנו מתכתבים עם בן הזוג, בייחוד בתחילת הקשר, צפים להם רגשות שונים. על אילו רגשות מדובר?

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

איזה עצבים

אתם בטוח מכירים את זה שאחרי ששלחתם הודעה והצד השני כנראה קרא אותה, כתוב במשך שעות "מקליד/ה..., מקליד/ה... מקליד/ה...", אתם כבר מתחילים לחשוב מה יכתב אבל בסוף בכלל אין תשובה כי מסתבר שזה הוקלד בטעות. איזה עצבים.

אמאל'ה איזה פחד

בכל פעם מתרחש אותו המונולוג בינך ובין עצמך - 'מה עליי לכתוב?', 'מה יחשבו על מה שאכתוב?' אנחנו תמיד פוחדים לכתוב משהו לא קשור ואז לצאת לא מבינים עניין. מצד שני, אם תחכו שעות עד שתחליטו תצאו ככאלה שהשיחה הזאת בכלל לא מעניינת אותם ואתם עושים טובה שאתם בכלל מחזירים תשובה. אז פשוט תכתבו מה שבא לכם, ביג דיל.

© Tumblr

להתבייש רק לא לייבש

אין מה לעשות זה תמיד מביך לדבר עם בן הזוג בתחילת הקשר. זה לא כמו עם החבר'ה שהפכו כבר "לאחים". עם בן הזוג זה אחרת, וברור שזה מביך לדבר על חלק מהנושאים בתחילת הקשר, רק שימו לב שמרוב בושה לא תייבשו את הקשר.

דיכי, דיכאון

לנשום ולהירגע זה שם המשחק. גם אם עברו שמונה שעות מאז שהעזתם לשאול איך היה בסוף השבוע ולא קיבלתם תשובה. רוב הסיכויים שבן הזוג לא ראה את ההודעה או שפשוט נגמרה הסוללה. נא לא להיכנס לדיכאון או לחפור לחברים התשובה תגיע במוקדם או במאוחר.

© צילום מסך מיוטיוב

חוסר ביטחון

לכתוב ולמחוק, לכתוב ולמחוק מעידים על כך שאתם חסרי ביטחון בקשר. מה שטבעי בתחילת כל קשר אצל רובנו. השתדלו לצאת מהסרט, תפסו בטחון ותכתבו כל מה שבא לכם.

סופר ממוקד

למה ברגע שאתם מקבלים הודעה מבן הזוג, כל דבר שאתם עושים באותו רגע, לא משנה מה - שיעורי בית, צופים בסדרה או סתם מבלים עם חברים נפסק באותה השנייה? נכון שזה כיף לקבל פתאום סתם ככה הודעה מבן הזוג, אבל לא כל העולם סובב סביבו. אתם יכולים להמשיך לעסוק בענייניכם ואחר כך לחזור לדבר.

© צילום מסך מיוטיוב

צעירים חסרי מנוח

שלחתם תשובה לשאלה לפני 20 שניות בלבד וכבר מתחילות לרוץ לכם מחשבות בראש - 'למה אין מענה?', 'הכל בסדר?', 'בטוח קרה משהו'. הנה התקבלה תשובה, אתם יכולים להרגע.

חולמנות

אופס, שלחו לכם הודעה לפני 5 דקות ובכלל לא שמתם לב - את היית עסוקה בלחלום על איך תראה השמלה כשתלכו ביחד לנשף בעוד שלוש שנים ואתה היית עסוק בדרבי שיתחיל בעוד שעתיים. אל תשכחו לענות כדי שהקשר ביניכם לא יירדם. יהיה לכם עוד המון זמן לחלום ביחד.

© צילום מסך מיוטיוב
תגובות