מרגש: הפתיע את חברתו חולת הסרטן עם ראש מגולח. צילום מסך מפייסבוק

מרגש: הפתיע את חברתו חולת הסרטן עם ראש מגולח

אלי אלן מתמודדת עם מחלת הסרטן מגיל 14, אחרי מספר טיפולים כימותרפיים ונשירת שיער היא הייתה בטוחה שחלומה לרקוד בנשף סיום התיכון לא יתגשם מכיוון שלא רצתה להגיע ללא שיער על ראשה, עד שחבר טוב החליט להפתיע אותה ביום הנשף כשראשו מגולח לגמרי

אלי אלן אובחנה כחולה בסרטן המוח כאשר הייתה בת 14 ולאחרונה המחלה חזרה אליה שוב, לכן זה היה מדהים במיוחד כאשר חבר וותיק שלה, בריאן קרפנטר, הופיע בביתה לאחר שחזרה מבית החולים כשראשו מגולח לגמרי כדי ללוות אותה לנשף סיום התיכון. הרעיון מאחורי המעשה היה דרך חבריה של אלן שהפתיעו אותה גם הם בבוקר הנשף עם שמה כתוב עליהם.

© צילום מסך מהפייסבוק
אלן ובריאן ביום הנשף © צילום מסך מפייסבוק

סבה של אלן מת מסרטן המוח בחודש מרץ ואמא שלה סובלת מסרטן השד. לאחרונה, אלן נאלצה להתחיל בטיפולי כימותרפיה והקרנות, כי רצתה להשתתף בנשף סיום התיכון, אבל היא גילחה את ראשה רק בשבוע שלפני - דבר שהיא חששה ממנו מאז האבחון שלה.

אלן עם אמה בבית החולים
אלן עם אמה בבית החולים © צילום מסך מהפייסבוק

אלן משתפת חוויות דרך עמוד הפייסבוק של המשפחה בשילוב תמונות מחייה. בבלוג שלה, dancewithcancer, היא כותבת שבאחד מימי ראשון היא התעוררה בבוקר וראתה בכרית שני גושי שיער שנשרו, כתוצאה מכך, היא החליטה לגלח את השיער או כפי שהיא מכנה את המראה החדש "בריטני ספירס מ-2007". גילוח השיער בגלל הכימותרפיה היה תהליך מאוד קשה שהשאיר צלקת, לה היא קוראת בשם "קעקוע עם סיפור טוב".

אלן לפני החזרה לטיפולים
אלן לפני החזרה לטיפולים © צילום מסך מאינסטגרם
ובזמן הטיפולים
ובזמן הטיפולים © צילום מסך מהאינסטגרם

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

תגובות