מה היה קורה בעתיד עם הזוגות שאנחנו אוהבים?. צילום מסך מיוטיוב

מה היה קורה בעתיד עם הזוגות שאנחנו אוהבים?

תמיד חלמתם לדעת מה היה קורה במערכות היחסים שהסתיימו בין רגע? כל ההמשכים שהיינו רוצים שיקרו לדמויות האהובות

הרבה מאיתנו רוצים לדעת מה המשך יחסי האהבה של כל הזוגות שאנחנו הכי אוהבים, ולצערנו, בגלל שהסרטים והספרים חייבים להיגמר מתישהו, אנחנו נשארים שבורי לב בלי לדעת מה קרה עם הזוג האהוב עלינו בהמשך חייו. סרט או מציאות - זה ממש לא משנה, אנחנו רק רוצים לדעת. אם המחברים לא מוכנים לספר לנו, מה רע שנמציא בעצמנו?

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

דמדומים

סיפור האהבה של בלה ואדוארד הסתיים כשהם ניצלו מהשמדה טוטאלית, כשיש להם בת והם בעיקרון חיים באושר ועושר.

מה היינו רוצים שיקרה? רנסמיי, הבת של בלה ואדוארד גדלה והפכה לנערה מדהימה, יש לה כוחות עוצמתיים והיא מתנהגת כמו מתבגרת טיפוסית. בלה ואדוארד צריכים להתמודד כעת עם בעיה לא פחות קשה מהוולטורי - התמודדות עם נערה מתבגרת ובעלת כוחות. בסופו של דבר מי שעוזר לרנסמיי לעבור את גיל ההתבגרות הוא ג'ייקוב, כמובן. הם מתחתנים בגיל צעיר וחיים ביחד עם אדוארד ובלה כמו משפחה גדולה ומאושרת.

© צילום מסך מיוטיוב

מתים לרגע

סיפור האהבה בין דרור לאסמא הסתיים כשאסד, הבן של אסמה, גרם לדרור להיפרד ממנה בלי לספר לה מדוע, מה שגורם לאסמא לכעוס על דרור. למרות שהסדרה עוד לא נגמרה, אנחנו כבר לא יכולים לחכות להמשך.

מה היינו רוצים שיקרה? דרור מסביר לאסמא שהוא נפרד ממנה מפני שהוא פוחד שהמשפחה שלה תתנכל אליהם. אסמא מבינה אותו אבל אוהבת אותו כל כך, לכן הם בורחים ביחד לאוסטרליה עם אסד, שם הם חיים באהבה גדולה. בכך הם מנפצים את כל הסטיגמות על מערכות יחסים בין יהודים לערבים.

© צילום מסך מיוטיוב

יומני הערפד

סיפור האהבה בין דיימון לאלנה הסתיים - דיימון נשאר שבור לב ואלנה נשארה בארון קבורה. לצערנו, בגלל שאלנה נקברה עד שבוני תמות. 

מה היינו רוצים שיקרה? בוני מוצאת דרך להחזיר את אלנה בלי למות בעצמה. אלנה חוזרת הישר לזרועותיו של דיימון והם אוהבים אחד את השנייה. אלנה עוזרת לדיימון להיות בן אדם טוב והם מנצחים ביחד את כל האויבים שלהם.

© צילום מסך מיוטיוב

אם אשאר

סיפור האהבה בין אדם למיה הסתיים כשמיה סוף סוף התעוררה מהתרדמת בה הייתה ובחרה להישאר בחיים למרות שכל המשפחה שלה נלקחה ממנה.

מה היינו רוצים שיקרה? מיה ואדם התחתנו, החתונה שלהם תהיה הדבר הכי שמח שיש. למרות שהמשפחה של מיה נלקחה ממנה היא הקימה משפחה אחרת בעצמה - היא מצאה את אדם. ביחד הם יקימו להקה שתשלב מוזיקה קלאסית ורוק, יהפכו למוזיקאים מוכרים בכל העולם והאהבה שיש ביניהם תנצח את כל המכשולים.

© צילום מסך מיוטיוב

האקדמיה לערפדים

סיפור האהבה בין דימטרי לרוז. בסרט הראשון הוא הסתיים באושר ועושר. לעומת זאת, הספר הסתיים קצת אחרת. (ספויילר: בספר רוז מגלה שדימטרי הפך לסטריגוי והיא יוצאת כדי למצוא את אהובה ולרצוח אותו, לא מאוד רומנטי).

מה היינו רוצים שיקרה? רוז יוצאת לחפש אחרי דימטרי ומוצאת אותו שבוי אצל הסטריגוי, אבל עדיין חי. היא מצליחה לשחרר אותו והם חוזרים לאקדמיה - שם הם מתאהבים.

© צילום מסך מיוטיוב

חברים

רוס משכנע את רייצ'ל לרדת מהמטוס ברגע האחרון ולבחור בו על פני עבודה וחיים בפריז. 

מה היינו רוצים שיקרה? רוס ורייצ'ל מבינים שהם לגמרי מתאימים אחד לשני. הם חיים באושר ועושר ויש להם עוד ילד אחד שאותו הם מגדלים ביחד עם בן, אמה והילדים של צ'נדלר ומוניקה. הלוואי שהיינו יכולים לראות את זה.

© צילום מסך מיוטיוב

משחקי הרעב

את האמת, ותודו באמת - בהתחלה רובנו היינו טים גייל, אבל אחרי שהכרנו את פיטה, ראינו כמה הוא באמת אוהב את קטניס, אנחנו מרשים להם להיות ביחד. הם כבר התחתנו והיו בהריון מפוברק.

מה היינו רוצים שיקרה? קטניס מצליחה להפוך את כל העולם. היא גורמת למהפכה שרצינו שתקרה, ואחותה פרים לא מתה. היא בוחרת בפיטה, האופה החמוד שלה. הם חיים ביחד, קרוב למשפחות שלהם, בלי אף אחד שיפחיד אותם וייקח להם את הילדים למשחקים נוראיים. 

© צילום מסך מיוטיוב

 

תגובות