המדריך לפגישה הראשונה עם ההורים שלה. צילום מסך מהיוטיוב

המדריך לפגישה הראשונה עם ההורים שלה

הפגישה עם ההורים שלה היא השלב המפחיד בכל מערכת יחסים. הגיע הזמן להדהים אותם וגם את הכבוד העצמי שלך. אז תניח את המכופתרת בצד וקרא את הטיפים החשובים האלו

בלי לחץ

הדבר הכי חשוב - בלי לחץ. הלחץ רק יהרוס לך. קח 3 נשימות עמוקות לפני הכניסה ואל תשכח לנשום גם כשאתה בפגישה עצמה. מצד שני, אל תהיה יותר מדי רגוע, זה יכול להתפרש כחוסר עניין.

 

© צילום מסך מהיוטיוב

 

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

התלבש בהתאם

ההורים של חברה שלך רוצים לדעת שהיא מצאה מישהו שבאמת אכפת לו ממנה. הם רוצים לראות שאתה טוב בשבילה ולכן הפגישה הזאת היא משמעותית. אל תתעצל - תגהץ את החולצה, תתגלח ותראה טוב. הרושם הראשוני בהחלט משפיע במקרים כאלה.

להיראות הכי טוב שאתה יכול © צילום מסך מהיוטיוב

 

תביא מתנה

להביא מתנה זה חשוב גם אם זה נראה לך לא נחוץ. אם ההורים שלה לא ציפו לכך, כבר עלית על הציפיות שלהם. לא צריך להשקיע יותר מדיי כסף וזמן בבחירת המתנה וצריך לשים לב אם המתנה מתאימה לכל אחד כי לפעמים זה לא תמיד ישדר את המסר הנכון.

 

גם אחד משני אלה מספיק בהחלט
גם אחד משני אלה מספיק בהחלט © צילום מסך מהטמבלר

 

שמירת נגיעה

ההורים לא צריכים לדעת אם ועד כמה אתם נוגעים אחד בשנייה. לא צריך להימנע ממגע בכלל כי ההורים בכל זאת רוצים לראות שאתה כן אוהב את הבת שלהם. תמצא את האיזון הנכון כשתגיע לרגע הנכון.

 

© צילום מסך מהטמבלר

 

תגובות

חשוב להסתכל על התגובות של ההורים על כל דבר שאתה עושה. כך תדע אם הם אוהבים את מה שאתה עושה או לא ותוכל להשתנות באותו הרגע. ההסתכלות על התגובות של ההורים יכולה לעזור לך. אבל תשתדל שלא לבהות בהם.

 

ההסתכלות על תגובת ההורים יכולה לעזור © צילום מסך מהיוטיוב

לא להתחיל וויכוחים

יכול להיות שאתה מחזיק בדעות ובהשקפת עולם שונה מההורים שלה, יכול להיות שאתה מאמין במשהו ממש הפוך מהם ויכול להיות שיש לך כל כך הרבה דברים להגיד על זה, אבל עדיף לשמור על שתיקה. אל תגיד כמובן שאתה מסכים איתם במקרה שאתה לא. אבל אל תיגרר לוויכוחים מיותרים. תשתדל לנהוג כמה שיותר בכבוד לדעות שלהם, למרות שזה קשה.

 

© צילום מסך מהיוטיוב

מכנה משותף

חשוב למצוא מכנה משותף ביניכם. כמו קבוצת כדורסל אהודה, למשל. כך יהיה בניכם נושא משותף והשיחה תוכל להיות יותר זורמת.

 © צילום מסך מהיוטיוב

אנחנו מאמינים בכם שתוכלו לעבור בשלום את הפגישה הזאת. אם תשמרו על הטיפים, סיכויי ההצלחה שלכם גבוהים יותר. בהצלחה!

תגובות