גם בגשם: דברים שאפשר לעשות יחד בחורף. צילום מסך מהטמבלר

גם בגשם: דברים שאפשר לעשות יחד בחורף

חשבתם לשלב גם את היצירתיות שלכם וגם את הכיף של החורף יחד? אספנו לכם מגוון רעיונות לדברים שאפשר לעשות ביחד בבית גם כשיורד גשם בחוץ

צפו בסרט

אוהבים לשבת מול המסך? אז במקום להיות מול המסך של הפלאפון, שימו סרט שאתם אוהבים בטלוויזיה, הכינו פופקורן ושבו בספה לראות סרט ולהתכרבל - לגמרי כמו בקולנוע.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

© צילום מסך מהטמבלר

תעשו מלחמת כריות

אם אתם יותר אוהבים לקפוץ, להשתולל, לרוץ ולא אכפת לכם מהבלגן, פשוט קחו כריות והתחילו במלחמה, רוצו בכל הבית, תקפצו, תצחקו ותילחמו, זה ממש כיף. בנוסף לזה שזה מהנה זה גם משחרר כעסים ולחצים, ממליצים לכם לנסות.

© צילום מסך מהטמבלר

תבשלו

רעבים? במקום להזמין פיצה או טייק אווי תבשלו לכם מה שאתם אוהבים, זו גם חוויה וגם טעים.

© צילום מסך מהאינסטגרם

תכינו DIY  

תחפשו באינטרנט או ביוטיוב DIY  שאתם אוהבים - זה יכול להיות קישוט לחדר, קישוט לתמונה ביחד, אלבום תמונות או כל דבר אחר שבא לכם ממה שיש בבית.

© צילום מסך מהאינסטגרם
 

תזמינו חברים וחברות למסיבת פיג'מות

מכירים את זה שכבר דיברתם על הכל ואין עוד על מה לדבר? אז זה הפתרון - תזמינו חברים וחברות לבית ותעשו מה שאתם אוהבים, זה יכול להיות צפייה בסרט או בסטנד-אפ, משחקי חברה, אמת או חובה, אוכל, אקסבוקס  או כל דבר אחר שעולה לכם בראש.

©
 

תכינו שוקו חם משודרג

שניכם אוהבים שוקו חם, אז מה רע בלהכין ביחד שוקו משודרג? תוסיפו קצפת, מרשמלו, סירופ שוקולד והנה לכם שוקו מושלם לחורף.

© צילום מסך מהיוטיוב
 

צפו בתמונות ובסרטונים מצחיקים

תשתחררו בתמונות, הפעילו את דימיונכם ותצטלמו עם דבר מצחיק שעשיתם (שכבות בגדים, המון כפפות על היד, מרשמלו בפה, שכבות גרביים וכ'ו).את הסרטונים תצלמו בסמארטפון בעזרת המצלמה ותחברו שיר מצחיק, אפשר גם בעזרת האפליקציה musical.ly המתאימה לאפל ולאנדרואיד ומפרסמת את הסרטונים באפליקציה עצמה, בסוף זה יוצא ממש מצחיק.

© צילום מסך מהטמבלר
תגובות