תופעה: שמים לב אלייך רק כשיש לך חבר. shutterstock

תופעה: שמים לב אלייך רק כשיש לך חבר

אין אחד שלא נכנס או ייכנס בעתיד לזוגיות כלשהי מבלי בכלל לאהוב. למה זה קורה ומדוע אנחנו כל כך נואשים להיכנס אל תוך מערכת יחסים? • טור אישי

אני מגיעה לבית הספר ובכל מסדרון אפשרי טמונה לי מלכודת - זוגות. העיניים שלי מנסות להתמקד בדרך שלי ולא להסתכל אך זה בלתי אפשרי. יש ימים בהם אני כל כך מתוסכלת ורוצה חבר כי כולם נראים כל כך מאושרים כשהם עם מישהו ביחד.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

אני מסתכלת מסביבי ומבינה שכמעט לכל שם שיעלה לראשי אוכל לצרף שם נוסף – בן הזוג. אני מבינה שבזמן שכולם בקרב יציינו את יום האהבה הבינלאומי עם מי שהם אוהבים, אני אעביר אותו עם קומדיות רומנטיות לעוסות וגלידה. כל מה שעובר לי בראש זה הרצון להיות כמו כולם.

מה שעובר בי זה הרצון להיות כמו כולם © צילום מסך מהיוטיוב

בזמן האחרון שמתי לב לתופעה מוזרה, כשיש לך חבר שמים לב אלייך יותר. למה זה קורה? הרי לפני הכניסה למערכת היחסים היית אותה אחת. פתאום מדברים איתך, מתייעצים איתך לגבי זוגיות ואת נעשית "חשובה" יותר. הרגעים האלו ינפחו לך את האגו ויגרמו לך להיכנס לזוגיות רק בשביל ההרגשה.

לפעמים כשאני לבד וחושבת על זוגיות, אני חושבת מה לא בסדר איתי והאם אני מספיק יפה, רזה או מצחיקה בשביל בן זוג. ואז מגיע הרצון להיכנס לזוגיות רק בשביל להרגיש ראויה ושייכת. אין ספק שכאשר את נכנסת למערכת יחסים הביטחון העצמי שלך עולה וכך גם את מעריכה את עצמך, וככה אני רוצה להרגיש.

רק בזוגיות ארגיש ראויה ושייכת © צילום מסך מהיוטיוב

יש המון פלוסים בזוגיות, אך כדאי לחכות לאדם הנכון ולא לקפוץ על ההזדמנות הראשונה. עם כמה שזה טוב ונחמד, לפעמים הצד השני ירגיש מנוצל ולא נאהב בחזרה.

תגובות