5 סיבות לעולם לא לוותר על החלומות שלך, על פי אלן ריקמן. gettyimages

5 סיבות לעולם לא לוותר על החלומות שלך, על פי אלן ריקמן

אלן ריקמן שהלך לעולמו בסוף השבוע, היה מעצב גרפי מצליח, אך זה לא הפריע לו לעזוב את התחום ולהיות מאחורי הקלעים רק כדי להגיע לחלום האמיתי שלו - להיות שחקן. מי שעשה את הפריצה הגדולה שלו רק בגיל 42 הראה לכל העולם, ובעיקר למעריציו, מה זה להגשים חלום

עדיין לא עיכלנו את דבר מותו של דיוויד בואי, ויחד עם תושבי כל העולם התבשרנו בסוף השבוע שאלן ריקמן, השחקן הבריטי המוכשר, הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, גם הוא בן 69. בעולם של 15 דקות תהילה וכוכבי אינטרנט, סיפורו של אלן ריקמן באמת מעורר השראה. אם אתם מפנטזים על החלומות שלכם במשך שנים, תנו לחיים של פרופסור סנייפ לשכנע אתכם לא לוותר.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

1. הוא בכלל עשה תואר בתחום אחר

בגיל צעיר, ריקמן הפך למיומן בכתיבה ובציור עם צבעי מים, מה שהוביל אותו לקבל תואר לאומנות מ"האקדמיה הבריטית המלכותית לאמנויות" שבלונדון. עם סיום לימודיו החל לעבוד כמעצב גרפי וזכה להצלחה מסויימת. הוא אפילו הקים סטודיו לעיצוב גרפי עם כמה שותפים, אבל האומנות תמיד חזרה אליו ואחרי כמה שנים של הצלחה בקריירה, הוא החליט ליישם את חלום המשחק שלו כי ידע שזה "עכשיו או לעולם לא".

© צילום מסך מהיוטיוב

2. הוא וויתר על ההצלחה כדי להגשים חלום

הוא כתב ל"אקדמיה המלכותית לאמנויות הבמה" וביקש מהם לערוך לו אודישן. דמיינו מה החברים, בני משפחתו ואפילו חברי האקדמיה חשבו עליו - 'מה יש למעצב גרפי בעל תואר אקדמי ללכת לבית ספר למשחק?', 'אנשים לא מתחילים לשחק כשהם צעירים יותר?'. ובכל זאת, הוא רדף אחרי החלום שלו, נבחן, התקבל וקיבל תואר שני בלימודי משחק.

3. הוא רדף אחרי החלום

המרדף אחרי החלום היה ארוך, מלא בתפקידים קטנים. הוא לחץ על אנשי התיאטרון במשך עשור ופרנס את עצמו בעיקר בגלל התפקידים שבהם עסק מאחורי הקלעים. במילים אחרות, הוא עזב את העסק המצליח שלו ולאחר מכן בילה שנים, פשוטו כמשמעו, בהלבשת שחקנים אחרים.

© צילום מסך מהיוטיוב

4. הוא אמר כן להזדמנות

ריקמן חווה את הפריצה הגדולה שלו בגיל 42, כשזכה לאהדה עצומה על הופעתו בהצגה "יחסים מסוכנים". באותה עת, המפיק ג'ואל סילבר, שהתלהב מהתפקידו של ריקמן במחזה, הציע לו את התפקיד הגדול הראשון שלו בסרט פעולה.

5. הוא מעולם לא איבד את התשוקה שלו

תארו לכם ששנה אחרי שנה ריקמן היה מלביש שחקנים אחרים. כל אחד אחר בטוח היה מפסיק, אבל ריקמן לא ויתר. זה כנראה בגלל שהוא באמת אהב את העבודה עצמה - מפתח להצלחה של כל רודף חלום.

תגובות