סוגי אנשים שאתם צריכים להפסיק את הקשר איתם. shutterstock

סוגי אנשים שאתם צריכים להפסיק את הקשר איתם

את השנה כולנו רוצים לפתוח ברגל ימין, להשתנות ולהפוך לאנשים טובים יותר, גם אם זה כולל לשנות את הסביבה שלנו ואת האנשים שמקיפים אותנו. אז מי הם האנשים שצריך להעיף אותם מהחיים שלנו?

המשפט "תאמר לי מי חבריך ואומר לך מי אתה" אומר הכל, יש אנשים שעדיף שהשנה נשמור מהם מרחק כדי לא להפוך להיות כמוהם. הנה כמה סוגים שתעדיפו לא להתקרב אליהם השנה.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

הרכלנים

בואו נודה בזה, כולנו לפעמים מרכלים, אבל ויש אבל גדול, יש הבדל בין סיטואציה ספציפית לבין בן אדם שלרכל זה כל מה שהוא עושה. בכל הזדמנות הם מתחילים לרכל וזה הופך אותנו לאנשים שאנחנו לא.

© shutterstock

הלא מקבלים את עצמם

כמעט כל אחד מכיר את האנשים שלא אוהבים או לא מקבלים את עצמם - מהם עדיף לשמור מרחק. מאוד קשה לרצות אותם ויותר קשה לשמוע עד כמה הם מרחמים על עצמם.

הלא תומכים

זה בלתי נסבל להיות בחברת אדם שמספרים לו משהו שאתם גאים בעצמכם שעשיתם, או אפילו סתם משהו שאתם חושבים לעשות והם לא תומכים, מעודדים, או שמחים בשבילכם. אתם צריכים חברים מסביבכם שיקשיבו לכם ושידעו לזרוק את המילה הנכונה כשאתם צריכים.

© shutterstock

השופטים

כשאתם במצב רוח רע או כשעובר עליכם יום קשה וכל מה שאתם רוצים זה לפרוק הכל, הדבר האחרון שאתם צריכה אלו חברים שישפטו אתכם, שיגידו לכם שהייתם לא בסדר או שהתנהגתם לא בסדר.

השליליים

אנשים שליליים זה דבר מדכא. שאנחנו צריכים לשמוע דברים שליליים ומחשבות שליליות במשך המון זמן, מכניס ללחץ. בסופו של דבר, כל האנטי הזה יגרום לכם להיות שליליים גם כן.

© shutterstock

הקנאים

בואו נהיה ראלים - כולנו מקנאים, אבל יש אנשים שיש להם נטייה לקנא המון ובהגזמה. חברים קנאים כאלה יכולים להוריד את הביטחון, כי מתוך הקנאה אפשר להגיד גם דברים שיקריים שיגרמו לכם להעריך פחות את עצמכם.

המתעלקים

חברים טובים זה מעולה, אבל יש אנשים שנדבקים יותר מידי ויכולים להרגיש לכם לא בנוח.

© צילום מסך מהטמבלר

המנצלים

יש הבדל בין אנשים שפעם שכחו את הארנק בבית לבין אנשים שגורמים לך להרגיש שאין להם ארנק. אין שום בעיה בלהלוות כסף לחברים אבל יש להלוות ויש לנצל את הנדיבות

תגובות