מיילי וליאם מאורסים: למה האהבה ביניהם אף פעם לא נגמרה?. צילום מסך מהאינסטגרם

מיילי וליאם מאורסים: למה האהבה ביניהם אף פעם לא נגמרה?

טבעת האירוסים לא מפסיקה לשגע את הרשת, אבל אנחנו לא מופתעים שמיילי סיירוס וליאם המסוורת' חזרו להיות ביחד. הסימנים שהאהבה תמיד הייתה שם גם כשזה נגמר רע

מיילי סיירוס לאחרונה העלתה תמונה לאינסטגרם שבה מופיעה טבעת על אצבעה. לאור חזרתם של מיילי וליאם המסוורת' הרשת סוערת ומנסה להבין האם השניים התארסו מחדש. לאחר הפרידה ב2013 לא שמענו עוד על השניים, עד שלפני מספר שבועות נודע שהם חזרו אחד לשנייה ובזמן האחרון סיירוס החלה להופיע עם טבעת האירוסין שהוענקה לה ב2013 על ידי המסוורת'. אנחנו משוכנעים שהאהבה שלהם לא מתה בזמן השנתיים וקצת בנפרד.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

מערכת היחסים נגמרה בצורה רעה, אבל הם לא הפסיקו לדאוג אחד לשנייה

שנה שעברה למשל, המסוורת' אמר בריאיון שלאחר הפרידה שום רגש לא נעלם. "היינו ביחד חמש שנים לכן אני יודע שזה היה אמיתי וזה לעולם לא יעלם. מיילי הייתה חלק נורא חשוב בחיים שלי ויהיה לתמיד." הם נשארו בקשר והיו חברים טובים גם כשזה נגמר רע. הם נותנים לנו תקווה שהכל אפשרי כשזה נוגע לאהבה.

הקלישאה - 'אם אתה אוהב מישהו, תן לו ללכת. אם זה אמיתי, הגורל יחזיר לך אותו בעתיד', מתאימה לכאן במיוחד

לאחר הפרידה המכוערת של השניים והשנתיים וקצת בנפרד, הם חזרו אחד לשנייה. העובדה שאף על פי הריחוק והדרך שבה הכל נגמר הם ביחד שוב רק מוכיחה שהם לקחו את הזמן על מנת לחשוב ברצינות מה הם רוצים לעשות. הם עשו "חושבים" הבינו את הטעויות שעשו והתחרטו. לפעמים קצת זמן במרחק נותן לך להתבגר ומוריד ממך את הכעס שבו אתה שקוע. כשאתה כועס אתה לא רוצה לחשוב על הנושא כי אתה עצבני על בן הזוג שלך. כנראה השהייה בנפרד עזרה להם לחזור אחד אל השנייה.

בריאיון לפייג' סיקס, ליאם טוען שהם תמיד היו החברים הכי טובים ותמיד היו

הם לא נתנו לקשר הזה להיגמר אף על פי שהם כבר לא נמצאים במערכת יחסים. הם ההוכחה שחברים הכי טובים כן יכולים להיות זוג ואף לחזור. זה נשמע קיטשי אך למרות הפרידה הם הצליחו לשמור על הקשר. עצם זה שהם לא נתנו לפרידה לגרום להם לריב או סתם להרגיש רע עם עצמם, מוכיחה שגם הקלישאות הכי קיטשית שנשמעות הכי לא אמיתיות, נכונות.

סיירוס עם הטבעת © צילום מסך מהאינסטגרם

המרחק בנפרד (לא בתור זוג) בתוך מערכת יחסים שהיא לא יותר מחברים טובים נתנה להם את הזמן לחשוב על העתיד שלהם כזוג ולעשות את השיקולים שלהם. הם נתנו לעצמם את הזמן לחשוב על המעשים שעשו שגרמו לכך שצערכת היחסים שלהם נגמרה כמו שהיא , למדו מטעויות והתבגרו. עכשיו, כשהם חזרו על פי השמועות, הם ילמדו איך לא לסיים את זה ולהיות מאושרים ביחד כמו שצריך.

תגובות