5 סימנים שהוא מחבב אותך אבל פוחד מידי להגיד לך. shutterstock

5 סימנים שהוא מחבב אותך אבל פוחד מידי להגיד לך

אתם כל היום ביחד ואת לא מבינה למה לא קורה ביניכם כלום? הצד הגברי אוסף את כל מה שרצית לדעת על הבן הביישן שאת רוצה

1. הוא מתנהג שונה כדי להרשים אותך

הוא לא יהפוך לסופרמן, אבל הוא יתחיל בדברים הקטנים. הוא יתנדב לעזור לך הרבה או יחלוק איתך את החטיף שהוא קנה בקפיטריה. בעיקרון, הוא יעשה הכל בשביל שתגידי לו תודה מכל הלב עם חיוך רחב.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

2. הוא נותן לך את כל תשומת ליבו

שאתם מדברים הוא יקשיב רק לך, הרגל שלו תרטט כמו משוגעת בגלל הפלאפון, הוא ימשיך להסתכל רק עלייך גם בשיח קבוצתי, הוא יקשיב רק למה שאת תגידי, הוא ישב על הכיסא שלו חצי יושן ויסתכל על האוויר, ברגע שתתחילי לדבר הוא ישב זקוף, יסתכל לתוך עינייך ויקשיב בריכוז לכל מילה שתגידי. לפעמים הוא פשוט יסתכל עלייך גם בלי שתגידי כלום.

הוא יקשיב לכל מילה שתגידי © shutterstock

3. הוא שם לב לשינויים קטנים בך

"תתחדשי", "זה מאוד יפה לך", נשמע מוכר? הוא שם לב לכל דבר חדש אצלך - לנעליים החדשות, לתספורת החדשה אפילו על המגן החדש של הפלאפון. זה נשמע מוזר, אבל זו הדרך שלו להגיד לך שאכפת לו ממך. 

4. הוא מסתובב הרבה לידך

בהפסקה הוא יסתובב איתך, בשיעור הוא ינסה לשבת כמה שיותר קרוב אלייך. יכול להיות שהוא יהיה לידך גם בלי לעשות יותר מידי רעש, זה בגלל שהוא חושב איך הוא יעשה את הצעד הבא איתך.

הוא ינסה להיות כמה שיותר קרוב אלייך © shutterstock

5. הוא לא עושה את הצעד הבא למרות שהוא ממש צריך

יכול להיות שהוא ממש רוצה, אבל אומץ הוא לא בדיוק החבר הכי טוב שלו. העבר מראה לנו שגברים הם אלו שצריכים לעשות את הצעד הראשון, אבל היום הקלפים שונים. אם גם את בעניין שלו, מה יש לך להפסיד?

תגובות