הרופא החתיך שיוצא לדייט למען תלמידים. צילום מסך מהאינסטגרם

הרופא החתיך שיוצא לדייט למען תלמידים

ב-2015 ד"ר מייק שבר את האינטרנט עם יותר ממיליון עוקבים באינסטגרם ונבחר לד"ר הסקסי ביותר. עכשיו, הוא מצטרף לקרן שתומכת בתלמידים שחושבים מחץ לקופסה. איך הוא משיג את התרומה? בדייט כמובן

ד"ר מיכאל ורשבסקי (או בקיצור ד"ר מייק), שבר את האינטרנט בשנת 2015 רק משום שהוא חכם, אוהב בעלי חיים ועושה מעשים טובים. בנובמבר האחרון, הוא נבחר לתואר "הד"ר הסקסי" של מגזין פיפל. ורשבסקי אמר לאתר באזפיד שחייו השתנו באופן דרסטי מאז שהופיע במגזין - הוא לא יכול ללכת לשום מקום מבלי שיזהו אותו.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:


מלבד הפעילות הגופנית, החתיכות וההערצה שהוא מקבל מ-1.2 מיליון עוקבים באינסטגרם, ורשבסקי פועל בארגון בשם "Limitless Tomorrow". הקרן מעניקה מלגות ותמיכה כספית לתלמידים שהפגינו מצוינות בדרך אחרת מאשר בציונים. הוא מספר שההשראה לפתיחת הקרן הגיעה ממאבקיו האישיים בתור תלמיד.

 


"הרבה אנשים שהצליחו בקנה מידה ענק היו מי שחשבו מחוץ לקופסה ומעבר לציונים שקיבלו", הוא מספר. "אני הייתי אחד מהתלמידים האלה. היו לי רעיונות רבים במהלך הלימודים ופרוייקטים שרציתי לעסוק בהם, אך למרבה הצער, הייתי מוגבל מבחינה כספית".


לאחרונה, אתר Coffee Meets Bagel פנה לורשבסקי והציע לו הזדמנות להשתמש בתהילה שלו לטובת צדקה. יחד, הם קראו לשתמשים לתרום לפחות 10 $, אחרי שעשו זאת הם נכנסו להגרלה שבה יכלו לזכות בהזדמנות לצאת לדייט עם ורשבסקי. הדייט כולל טיסה לניו יורק, שהייה במלון 4 כוכבים, ארוחת ערב במסעדה, וכמובן, הזדמנות לפגוש בחיים האמיתיים את השחקן אריק דיין מ"האנטומיה של גריי".

 

 

Just a regular guy trying to make a difference in the world 🌎 #medicine

A photo posted by Dr. Mike (@doctor.mike) on


ורשבסקי לא מאמין שהוא לוקח חלק בהגרלה שגורמת לכזה טוב - "מדיה חברתית בהחלט עשתה את זה אפשרי, ואני מודה על כל התמיכה שקבלתי עד כה".

תגובות