היה לי את הבחור המושלם אבל משהו תמיד היה חסר. צילום מסך מהפייסבוק

היה לי את הבחור המושלם אבל משהו תמיד היה חסר

אין אחת שלא רוצה את הבחור המושלם - זה שאוהב אותה עד טירוף, המוצלח והחכם. אבל מה קורה כשיש לך אותו בידיים אבל את פשוט לא יכולה להתאהב בו? • טור אישי

אני בדרך כלל באזור הנוחות לפני שאני מתחילה להתאהב. היה חלק גדול ממני שבאמת עשה טעויות רבות ביחסים כי תמיד משהו היה חסר, משהו בלתי מוסבר שאני משתוקקת אליו. הוא היה מושלם ומילא את כל מה שיכולתי לבקש - נחמד, חם, חכם, מוצלח, טוב, מנומס וכמובן מאוד חשוב לי. אבל האם המחשבה עליו גורמת לי להתפתל מהתרגשות? האם לראות את שמו על מסך האייפון שלי גורם מיד לפרפרים? לא.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

כל הזמן שהייתי איתו, הייתי פשוט בסדר. לא הייתה מערכת יחסים הרוסה, אבל לא מאוד משמחת מבחינתי. הייתי בסדר כי ככה לימדו אותי שצריך להיות כשיש לך בחור "מושלם" כזה בידיים. לא משנה כמה קשה היה לי לנסות לשכנע את עצמי לחשוב שיחסים מסתפקים באהבה, עדיין יש הבדל מהותי בין לאהוב לבין להרגיש בנוח.

"כל הזמן שהייתי איתו הייתי פשוט בסדר" © צילום מסך מהאינסטגרם

למדתי שכשמרגישים בנוח בתוך מערכת יחסים, התשובה ל"מה שלומך?" היא תמיד אותו הדבר - זה תמיד "בסדר". הודעות בבוקר זה לא רצוי, אבל צפוי ואין שום אלמנט של התרגשות במערכת יחסים. כשאתה מאוהב, התשובה ל"מה שלומך?" היא "אני מאוהב". 

בעצם, רוב מערכות היחסים שהייתי בהן היו מתוך נוחות. חברות שלי מגדירות את זה כמצב שבו מפחדים להיפגע, והעניין הוא, שמצאתי שזו שיטה יעילה למניעת פחדים, באמת. הרי, אנחנו אף פעם לא יכולים באמת להפסיד כשמערכת היחסים היא דבר נוח. עם זאת, נוחות היא פחדנות, אבל להיות מאוהבים זה נועז. בעוד נוחות נובעת מפחד, אהבה מגיעה מאומץ. אתה יודע מה הסיכון שאתה לוקח בלתת לעצמך ליפול, אבל אתה יודע שהסיכון שווה את זה, גם אם זה לא בהכרח הבחירה הנכונה, כי חלק מזה גם אומר ליפול לידיים הלא נכונות לפעמים. 

© צילום מסך מהאינסטגרם

נוחות היא החלטה שלי. זה קורה אחרי שאני שוקלת בזהירות את היתרונות והחסרונות שלי, זה קורה כשאני פוגשת מישהו שאומר את כל הדברים הנכונים, והכי חשוב, אוהב אותי קצת יותר ממה שאני אוהבת אותו, אולי אפילו הרבה יותר. נוחות היא משהו שאני עושה, כי המוח שלי אומר לי לעשות את זה. זה מרגיש כאילו המוח שלי עושה מחקר ואומר לי שהבחור הזה יהפוך את החיים שלי להרבה יותר קלים. לעומת זאת, התאהבות אמיתית היא לא החלטה בכלל. זה אינסטינקט, תגובה לאדם אחר, סוג של חיבור מיידי שפשוט לא ניתן להתעלם ממנו, וזה בדיוק מה שאני רוצה שיקרה לי.

 

תגובות