רק לא לשתוק: נושאים שבחיים אסור להעלות בדייט ראשון . צילום מסך מהיוטיוב

רק לא לשתוק: נושאים שבחיים אסור להעלות בדייט ראשון

לדבר על הדברים הלא נכונים בדייט ראשון, יכולים להפוך את הדייט לדייט הראשון האחרון שלכם. אל תתנו לזה לקרות לכם. תרגישו חופשי לדבר על הכל אבל אלו הדברים שממש אסור לכם להזכיר

דייטים ראשונים הם חשובים - אתם מקבלים רק הזדמנות אחת לעשות רושם ראשוני, ואם הכל ילך כמו שצריך, זה לא יישכח אף פעם. ההבדל בין דייט ראשון טוב, לדייט ראשון גרוע מאוד, יכול מאוד להיות ההבדל בין חיים של אהבה, אושר וחיים של בדידות וסבל. אבל בלי לחץ, כן? אתם תהיו בסדר! כל עוד אתם לא עושים את הטעות של בחירת נושאי שיחה לא טובים.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

אקסים

אקסים הם אף פעם לא נושאי שיחה טובים. מאוד יכול להיות שהלב שלכם עדיין פצוע ממערכת היחסים הקודמת, אל תתנו לזה להפריע לכם, אתם צריכים להמשיך הלאה, אם אתם רוצים להכיר את אהבה חדשה, אז למה להחזיר את הישנה?

המטרה בדייט ראשון היא שיהיה בינכם קליק, הקליק יקרה רק אם אתם מרוכזים האחד בשנייה, ויש לשניכם את מלוא תשומת הלב אחד לשני, אקסים יכולים מאוד להפריע בקטע הזה. אם יש לכם עתיד יחד, יהיה לכם יותר ממספיק זמן, לספר את סיפורי האהבות הישנות שלכם.

© צילום מסך מהיוטיוב

הפגמים שלכם

אף אחד לא מושלם. כולנו עשינו טעויות, ועדיין עושים טעויות, ועשינו דברים שאנחנו לא גאים בה. אין שום סיבה להמשיך ולהדגיש את כל הדברים האלו בפני מישהו שרוצה להכיר את הצדדים הטובים שבכם. אני לא אומר שאתם צריכים לשקר או להתיימר להיות מושלמים, אבל אל תהיו טיפשים. יש הרבה סיבות לאהוב אותך. התמקדו באלה ותן לו או לה למצוא את שאר התכונות שלכם בכמות מתאימה של זמן.

© shutterstock

"משרד חקירות שלום"

תימנעו ממשפטים כמו "מה אתה אוהב", "על מה אתה חושב", כי בסופו של דבר הדייט בבית קפה ירגיש כמו במשרד חקירות. אני ממליץ לשאול שאלות, אבל לא לחקור, תתעניינו במה שהדייט שלכם מספר, לא יותר מידי, החקירה מתחילה שאתם בלחץ, הוא רוצה להכיר אתכם כמו שאתם רוצים להכיר אותו.

© צילום מסך מהיוטיוב

אל תהיו נואשים

אל תרדפו אחרי הדייט, ואל תתנו לו לרדוף אחריכם. אנשים לא כל כך אוהבים שרודפים אחריהם, הם מרגישים כמו ניצודים, מה זה אומר, בדייט אתם דמות שהשני לא בהכרח מכיר, ואומרים, הבעיה הכי גדולה שאתם יכולים להפוך אצלו בראש ולאט הוא בונה דמות בראש שלו על פי מה שאתם עושים לציידים, וכל מה שהוא ירצה באותו רגע זה לברוח מכם. 

אני לא אומר שתהיו קרים ובקושי תדברו איתו, תדברו איתו תראו עניין, אל תראו יותר מידי עניין, לפעמים הדרך היא החשובה ולא התוצאה, תנו לו קצת רצון להשיג אתכם, תראו לו למה הוא רוצה אתכם, רוב האנשים לא מעריכים את מה שהם מקבלים במתנה.

© shutterstock
תגובות