יום האהבה 2016: לאן תצאו ביום ראשון?. gettyimages

יום האהבה 2016: לאן תצאו ביום ראשון?

לכבוד יום הקיטש הבינלאומי, הגיע הזמן לקחת את החצי השני לבילוי זוגי ורומנטי. קבלו את כל האירועים השווים שיעשו לכם פרפרים בבטן

הוולנטיינ'ס דיי שוב בפתח, ונכון, לפני חצי שנה חגגנו את ט"ו באב, אבל זה לא אומר שאי אפשר להנות גם מיום האהבה הבינלאומי ולנצל את כל האירועים השווים. מסעדות מתקשטות בבלונים ורודים, דובוני ענק ושוקולדים פזורים בכל מקום, לא תצאו? הגיע הזמן לבחור אירוע (או יותר אם אתם מהשקיענים) ולצאת להפגין אהבה בפומבי.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

מוזיקה: רותם כהן בהופעה

במיוחד לוולנטיין דיי ולרגל השקת אלבומו החדש - "לא דמיינתי", רותם כהן מגיע להופעה חגיגית ורומנטית שעתידה להפוך את יום האהבה הקרוב לבלתי נשכח. 
 
מחירים: 129-149 ש"ח

תחילת המופע: 22:00

איפה: רדינג 3, נמל תל אביב

הזמנת כריטיסיםeventim או בטלפון *9066 

לפרטים נוספים: 03-7624000

© חן אביב

אוכל: וולנטיינ'ס במקס ברנר

רשת מקס ברנר משיקה תפריט ספיישל שכולל שתי ארוחות זוגיות - הראשונה היא DINNER FOR TWO, שכוללת שתי מנות מתפריט הערב, משקאות ומנה מתוקה זוגית במחיר של 199 ש"ח. השנייה היא מנה מתוקה עם שני משקאות, שכוללת מגדל בראוניז יחד עם שוקולד לבן ותותים, גלידת וניל, עוגיות ומרנג נשיקות במחיר של 129 ש"ח.

© צילום מסך מהפייסבוק

תיאטרון: צעירי באר-שבע ואוריאל יקותיאל למען נוער גאה

להקת הנוער "צעירי באר שבע" יעלו לראשונה החודש את המחזמר המקורי והרומנטי "יפה בשמלה אדומה", כשכל ההכנסות ממופע הבכורה יוקדשו לנוער הגאה בעיר. את המופע יפתח אוריאל יקותיאל. 

המחזה מספר את סיפורו של תאו, מוזיקאי בחסד עליון וילד רחוב, שחי בפריז של סוף שנות השישים, בתקופה בה המתח בין הבורגנות לשכבות החלשות מגיע לנקודת רתיחה. תאו מעדיף להתעלם מכל אלה ויוצא מדי יום לנגן ברחובות של העשירים כדי להגשים את חלומו ולטוס להופעה של ג׳ימי הנדריקס. עד שבוקר אחד הוא פוגש בקלייר, אשת דיפלומט אמריקאי והאישה היפה ביותר שראה בחייו. כשהוא מחליט לעשות הכול כדי לממש את אהבתו אליה, מגיע הסכסוך לשיא כשחברת ילדותו, מריאן, מחליטה אף היא להילחם על האהבה הישנה שלה לתאו.

תחילת המופע: 21:30

איפה: מרכז הצעירים בבאר שבע

כרטיסים: כרטיס ב-50 ש"ח - http://bit.ly/IGYBS50
כרטיס זוגי ב-100 ש"ח - http://bit.ly/IGYshow100

© באדיבות איגי

אוכל: פסטיבל השוקולד במתחם התחנה

זו השנה השנייה ש"שוקולד" – פסטיבל השוקולד הגדול בישראל, ייערך במתחם התחנה, תל אביב באזור מקורה שהוקם ונתחם במיוחד עבור הפסטיבל. לרגל הוולנטיינ'ס, המתחם יעוצב בסגנון צרפתי וילווה באווירה רומנטית.

מתי: יום שבת ה- 13.2, בין השעות 10:00-21:00.

עלות כניסה: 15-20 ש"ח

לרכישת כרטיסים: lc-hatavot או בכניסה לאירוע

© gettyimages

כושר: סדנאות כושר זוגיות במתחם שרונה

לרגל יום האהבה יתקיים ב"זאוס סיטי סטודיו", במתחם שרונה בתל אביב, יום פתוח לקהל הרחב. ההשתתפות בשיעורים היא חינם, אך יש לבצע רישום מראש. כל האימונים במהלך אותו יום ינתנו בדגש על אימונים בזוגות. בנוסף, ישנם לא מעט מבצעים והנחות לנרשמים לסטודיו.

השיעורים שיתקיימו: 

17:00 TRX

18:00 SurfSet balance

19:00 קבוצת ריצה

19:00 Zeusfit HIIT

20:00 קיקבוקס

21:00 זומבה

22:00 Pole Dance

23:00 Pole Dance

איפה: קפלן 36, בניין אדידס קומה 1, מתחם שרונה תל אביב

לרישום ופרטים נוספים: 03-7572299

© shutterstock

מוזיקה: הפנינג הכובע בחוצות המפרץ  

מתחם חוצות המפרץ OUTLET בחיפה חוגג את הוולנטיין דיי עם פעילויות כיפיות וחינמיות בין השעות 16:00-20:00. החל משעה 16:00 תוכלו להנות מחגיגות מוזיקליות ומופעי רחוב של שחקנים, זמרים ונגנים מוכשרים בתחילת דרכם שיופיעו ברחבי המתחם וממדרחוב מותגים עם מבצעים מיוחדים. בנוסף, בשעה 17:30 יתקיים שת"פ מיוחד עם מועדון ה- BEAT של חיפה ויעלו להופיע תזמורת ה"ביט בנד" בשירי אהבה מכל הזמנים.

הכניסה חופשית.

לפרטים נוספים: 04-8723261

 

© צילום מסך מהפייסבוק

סרט: רומנטי ביס פלאנט

מתחמי הקולנוע והבילוי של יס פלאנט ברחבי הארץ, מציעים עבורכם מחווה רומנטית לוולנטיין דיי. במתחם יסתובבו צלמי מגנטים ויצלמו אתכם על רקע רומנטי. אם תכנסו למתחם ה-VIP, תזכו גם בתפריט שף משודרג שכולל - פסטות מיוחדות, צ'ורוס בקרם שמנת וניל, קינוח פתיתי נשיקות מרנג, שתייה ועוד, בנוסף לכל תפריט ה-VIP הקבוע.

מתי: 14.2 בין השעות 17:00-23:00

איפה: בכל 3 המתחמים של יס פלנט - יס איילון, יס חיפה ויס ראשון לציון. 

לפרטים נוספים

© צילום מסך מהיוטיוב

 

 

 

תגובות