בלי סודות: מה זה "טיפות אהבה"? יש מה להילחץ מזה?. shutterstock

בלי סודות: מה זה "טיפות אהבה"? יש מה להילחץ מזה?

יועצות מעמותת "דלת פתוחה" עונות על כל מה שרציתם לדעת על מיניות בריאה ולא העזתם לשאול

חשש להריון מסקס יבש

בן 16 שואל: "אני וחברה שלי (בתולה) קיימנו יחסי מין יבשים, ערומים, ואיבר המין שלי היה מונח על הנרתיק שלה. לא חדרתי פנימה. לאחר מכן נגעתי באיבר המין שלי והרגשתי טיפה של רטיבות. אני לא בטוח אם זה טיפות אהבה או רטיבות מאיבר המין שלה. האם יש סיכוי להיכנס להריון?"

תשובה: שלום לך, ממה שתיארת לא ניתן להיכנס להריון. הריון יכול להתרחש רק כאשר יש כניסה של הפין לנרתיק שלה או שפיכה בפתח הנרתיק שלה. הטיפות המקדימות לשפיכה, מה שנקרא "טיפות אהבה" אינן יכולות להכניס להריון ללא חדירה ולכן אין לכם מה לדאוג. להבא, שאחד מכם יישאר עם תחתונים או שתשים קונדום, כדי שלא תהיו במצב הלחוץ הזה שוב ותוכלו להנות בראש שקט.

© צילום מסך מהאינסטגרם

עוד בבלי סודות בפרוגי:

נפיחות באיבר המין

בת 17 שואלת: "שלום אני וחבר שלי מקיימים יחסי מין כבר שנה אחת מהשפתיים הפנימיות התנפחה ממש מה זה יכול להיות ומה עלי לעשות? תודה!"

תשובה: שלום לך, יכול להיות שהחדירה הייתה ממושכת מדי והיא גרמה לשפשוף בשפתיי הנרתיק ובעור של הנרתיק ומזה זה נגרם. מה שאני מציעה הוא שכרגע אל תקיימו יחסי מין במשך שבועיים. תני לאזור להירגע ושהנפיחות תרד. כשתחזרו לקיים יחסי מין, תוודאי שאת מספיק רטובה לפני שהוא נכנס אליך ושהחדירה אינה עולה על חמש דקות. ככה תמנעי משפשוף יתר ומנפיחות. אם הנפיחות לא יורדת, וזה כואב או שורף, אני מציעה שתפני לרופא/ת נשים לבדיקה.

הנאה בקיום יחסי מין

בת 17 שואלת: "שבוע שעבר אני וחבר שלי עשינו את זה פעם ראשונה, הייתי בסיומו של המחזור, הוא גמר פעמיים ואני לא הצלחתי לגמור וכך קרה גם בפעם השנייה יום אחרי. רציתי לשאול למה אני לא מצליחה להגיע לאורגזמה והוא כן? אשמח לתשובה בהקדם, תודה."

תשובה: שלום לך, כדי להגיע לאורגזמה נשית עליך להכיר את גופך טוב יותר ולבדוק עם עצמך ו/או עם בן זוגך, מה נעים לך ומה יכול לגרום לך להנאה. אוננות זו אחת הדרכים ללמוד להכיר את עצמך וגופך ולעיתים זה לוקח זמן. בנוסף, לא בכל קיום יחסי מין מגיעים לאורגזמה כמו אצל הגברים. האיבר המענג אצל נשים הוא הדגדגן, שנמצא מחוץ לנרתיק ולא בפנים, ורוב הנערות והנשים חוות אורגזמה מהדגדגן ולא מחדירה. קיימתם יחסי מין עם חדירה רק פעם אחת וזה הגיוני לגמרי שלא תחווי אורגזמה עם כל הלחץ והחששות. בנוסף, זה לוקח זמן. תמשיכו לעשות מגעים אחרים שבהם את יכולה לחוות אורגזמה, ללא חדירה, כדי שגם את תהני במגע ביניכם. ממליצה לך להגיע לסניף "דלת פתוחה" הקרוב לאזור מגוריך על מנת לקבל הסבר וייעוץ בנושאי זוגיות, מיניות, יחסי מין ואמצעי מניעה. מקווה שהצלחתי לעזור ובהצלחה.

© shutterstock

המשיבות הן יועצות מטעם עמותת "דלת פתוחה" - רשת מרכזי יעוץ למתבגרים ולצעירים בנושאים הקשורים למיניות בריאה. לייעוץ חינם בטלפון 03-5101511, או באתר  www.opendoor.org.il. במקרה הצורך ניתן לקבוע פגישה/בדיקת רופא/ה במרכזי הייעוץ ברחבי הארץ. סודיות מובטחת.

תגובות