עשרת הדברות למה לא עושים או אומרים בדייט ראשון. shutterstock

עשרת הדברות למה לא עושים או אומרים בדייט ראשון

אז קבעתם דייט, שניכם מפנטזים על כמה מושלם הוא הולך להיות, הדייט מגיע, נפגשתם, נדמה שהכל הולך מושלם - עד שאמרת משהו או עשית משהו והתחרטת עליו מהרגע שנעשה. מה לא אומרים ועושים לבחורה בדייט ראשון?

אם במקרה עברת סדרה של דייטים גרועים ולא הבנת מה לעזאזל עשית לא בסדר, מה כל כך עצבן, היה מוזר, העליב וכו' - הנה המדריך השלם למה לא עושים או אומרים לנו הבחורות בדייטים, ובוודאי ובוודאי לא בדייט ראשון.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

1. אל תבחן אותה מכף רגל ועד ראש ברגע שנכנסת לחדר

אנחנו לא אוהבות שסוקרים אותנו כאילו אנחנו מוצג במוזיאון. אנחנו לא, אנחנו בני אדם. תהיה חמוד, תחייך, ותביט בעיניים. אל תבהה באזורים אינטימיים במקרה ובחרנו ללבוש משהו צמוד, לפחות לא ברגע הראשון שפגשנו אותך ובדייט הראשון. סמוך עלינו - זה עדיף.

2. אל תזמין אותה אליך הביתה לאחר הדייט כשמאוחר

לא משנה מה התכוונת לעשות כאשר נגיע אליך הביתה, אצלנו תיווצר התחושה שאתה חושב שאנחנו זולות. תדחה את ההגעה אליך הביתה לשלבים מאוחרים יותר, ולאו דווקא בדייט הראשון.

3. אם יצאתם למסעדה - אל תגרום לה להרגיש לא נעים בקשר למה שהזמינה

תכלס, אף אחד לא אוהב כשמסתכלים לו בצלחת, וזה גם ממש לא עניינך כאשר יצאנו. גם אם בכל זאת הזמנתי סלט, אוקיי, זה לא עניינך, אם אני אוהבת לאכול בריא - אני אוכל סלט. ואם היא הזמינה המבורגר - תן לה לאכול! לא רק אתה רשאי לאכול מנות רציניות. כמו שאנחנו לא ניכנס לכם לצלחת, אל תיכנסו לנו.

רואים? אפשר גם לאכול בשמחה ובששון
רואים? אפשר גם לאכול בשמחה ובששון © shutterstock

4. אל תאחרו - ואם אתם כבר מאחרים, אל תמציאו תירוצים מטופשים

אם אתם מאחרים, כבר ירדו לכם נקודות אצלנו. אם אתם מאחרים ואומרים לנו בתגובה שאיחרתם כי "שכחתם להאכיל את החתול" (וקרו מקרים) אל תצפו שנקנה את השטויות שאתם מוכרים, ואל תתפלאו אם אחרי הדייט אנחנו לא ממש נרים אליכם טלפון נוסף.

אם איחרתם ועוד כבונוס המצאתם תירוץ טיפשי - אתם מפגינים כלפינו זלזול וחוסר אכפתיות או התחשבות בזמן שהוא גם שלנו.

5. אל תגיעו כאילו באתם עכשיו מקרב מכות מלוכלך

זה ידוע שבנות משקיעות שעות לפני הדייט, במקרים קיצוניים אפילו יממה, בשביל להתייפיף ולהיות הכי מטופחות ויפות שאפשר. אף אחד לא אמר שאתם חייבים לנהוג באותה דרך, אבל אף אחד גם לא אמר שאתם יכולים ללכת לקיצוניות השנייה.

לבנות מאד אכפת מהיגיינה, אסתטיקה, ואכפתיות של הבן אדם שעומד מולן ממראהו החיצוני.

ושוב, זה לא אומר שאתם חייבים להגיע לדייט כאילו נזרקתם עכשיו מ"Extream Makeover" אבל להראות שהשקעתם מעט, ואתם מריחים טוב מבושם או לפחות דיאורדורנט, לא יפגע באף אחד.

6. אל, אבל אל, תזכירו אקסיות ומערכות יחסים ישנות

אין לנו בעיה אם תגידו משפט אחד, מה שנקרא 'בקטנה', ואם זה באמת נחוץ וקשור לשיחה - אבל אם לא, בנושא הזה כל המוסיף גורע. אנחנו נרצה שבדייט ראשון תתרכזו בנו, ואם יורשה להגיד מעט בחוצפה, רק בנו. תראו לנו שבנו אתם מתרכזים, ולא חושבים על מי שבדיוק נפרדתם ממנה לפני מעל לחצי שנה.

© shutterstock

7. בזמן שיחה, ובוודאי כשהיא מדברת, תסתכל עליה ולא על אחרות

אם טעית פה, אווץ', די נשרפת. חשוב לנו שתתעניין, שתתמקד בנו. אם בחרת לצאת איתנו - בחרת. אי אפשר להזיז את הגלגל לאחור, אפשר להחליט אולי אחרי הדייט שלא מתאים, אבל פחות מתאים לקום וללכת באמצע הדייט במידה ואתה מתחרט. תביט לנו בעיניים, זה ישדר התעניינות ואכפתיות.

8. כשאתה מספר על עצמך, אל תמכור לה סיפורים ותציג את עצמך כמישהו שאתה לא

אם לא ידעתם את זה עד היום, אנחנו מעריכות כנות, והכי נעריך ונשמח אם כשאתה איתנו - תהיה פשוט עצמך. אתה לא צריך להרשים אותנו בסיפורים על כמה כסף אתה מעמיד פנים שיש לך, אילו שרירים ברור שלא מתחבאים לך מתחת לחולצה מהאימון המסכן שאתה (אולי) עושה בשבוע יוצר, כי ברור שהוא לא. תהיה אתה, תמעט מלספר המצאות מופרכות ושקרים, ותראה איך יתפשט לנו חיוך על הפנים.

9. בבקשה, תהיו מנומסים!

ואנחנו לאו דווקא מדברות רק כלפינו, תהיו מנומסים גם לסדרן בסרט, למלצר\ית במסעדה, למאבטח או לכל אדם אחר אשר נפגוש בדרך. צעקות על אדם אחר וריבים עמם רק יעכירו את האווירה ויעצבנו, אותנו ואתכם. פשוט עדיף להימנע!

10. אל, אבל אל, תתחקרו אותנו

נכון, דייט ראשון נועד להיכרות - אבל זה לא אומר שאתם צריכים לגרום לנו להרגיש כאילו אנחנו תחת חקירה משטרתית. שאלו את השאלות הנכונות בזמן הנכון, אל תאיצו בנו לדבר, תנו לנו לספר על עצמנו וככה השיחה גם תזרום יותר בקלילות ובכיף.

מקווים שסידרנו אתכם לדייט שלכם! בהצלחה! 

 

 

 

 

 

תגובות