רחוק מהבית קרוב ללב: איך שומרים על הקשר כשגרים במרחק?. צילום: shutterstock

רחוק מהבית קרוב ללב: איך שומרים על הקשר כשגרים במרחק?

לשמור על הקשר נהיה אתגרי ומעניין יותר בכל מיני סיטואציות ומקרים. בכל שבוע ניתן לכם את כל הטיפים כיצד ניתן לשמור על הקשר. והשבוע - איך שומרים על הקשר כאשר גרים רחוק אחד מהשני? כמה בני נוער סיפרו לנו על הקשר הרחוק שלהם

מכירים את זה שאתם מתחילים לדבר עם מישהו מקסים, מתאים לכם מכל הבחינות אבל הבעיה היא שיש ביניכם כמה שעות נסיעה?

תסכימו איתנו שזה מרתיע להיכנס למערכת יחסים שכזאת,  אין לדעת מתי יתאפשרו פגישות, מסתמכים על הנייד או על המחשב בשביל ליצור קשר, ונדמה שצצות שלל בעיות. האם הייתם לוקחים את הסיכון ונכנסים לזה?

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

אם אתם ברי מזל, אתם תתגברו על כל הקשיים שמערכת יחסים שכזאת מציבה לכם. הכאב, התסכול והגעגוע יהיו כה קטנים לעומת האהבה שגדלה ביניכם. שוחחנו עם כמה בני נוער שמנהלים זוגיות בשלט רחוק.

לירז בת 18, הכירה את בן זוגה במקרה ביום האחרון של בית הספר. אז הוא היה גר במרחק של שלוש שעות ממנה בתחבורה ציבורית, היה נורא קשה, ובהתחלה השניים לא רצו להיכנס למערכת יחסים.

מאוחר יותר בשלבי הקשר הוא עבר לארצות הברית. היא מתארת את המעבר כדבר הכי קשה שעברה בחייה, הפרשי השעות היו מטורפים. היא הייתה קמה והוא היה הולך לישון. היו מדי פעם משברים וריבים, אך הם לא נתנו לזה להשפיע על הזוגיות, ולא וויתרו אחד על השני.

איך מתגברים לטענתה? נשארים אופטימיים לגבי זה ש ״עוד קצת״ ונהיה ביחד שוב פעם. סופרים את הימים, ומנסים לדבר בכל זמן פנוי אחד של השני. בנוסף, קיטשי ככל שנשמע - נאחזים באהבה שיש, ומזכירים אחד לשני כמה אוהבים.

צילום: © shutterstock

והנה מצב אחר להתגבר כנגד כל הסיכויים זה נחמד, אך לא משהו שמובטח ב-100 האחוזים. כשאתה נכנס למערכת יחסים אתה נאחז בתקווה הזאת שהקשר הפיזי לא מה שישפיע עליכם, לא מה שיהרוס את מה שבניתם. מה קורה כשזה קורה?

סתיו וגל, בנות 17 בכיתה י"א, הכירו דרך קבוצה בפייסבוק ונהיו החברות הכי טובות, עד שגל אמרה שיש לה רגשות כלפי סתיו וככל שהזמן עבר, הן נהיו ביחד. עניין המרחק ושגל למדה עד מאוחר הקשה על סתיו במיוחד.
הן היו נפגשות פעם בשבוע או פעם בשבועיים בנקודת אמצע. מדי פעם סתיו הייתה נוסעת לגל אבל הנסיעות היו יקרות וזה לא התאפשר.

אילוסטרציה © GettyImages


בסוף זה נגמר, וסתיו הבינה שמרחק זה לא דרך טובה לנהל מערכת יחסים כי זה קשה לא לראות את הבן אדם כל יום ולספר לו כל דבר שעובר עליך. זה אפשרי, אבל לא פשוט.

 

תגובות