"מה אמרת לי עכשיו?" - מה לא לומר לבחורות. צילום: shutterstock

"מה אמרת לי עכשיו?" - מה לא לומר לבחורות

אי פעם יצאת לדייט או ניסית להתחיל עם מישהי, אמרת משהו ותהית דקה אחרי למה לעזאזל זה יצא מהפה שלך? בדיוק בשביל זה אנחנו פה עם המדריך השלם לכל הדברים שפשוט אין מה לומר אותם או לנסות לדבר עליהם עם בחורות

כולנו מכירים את זה, וזה אפילו לא בהכרח חייב לקרות בדייטים. אתם יושבים אחד עם השני לשיחה ופתאום אחד מכם אומר משהו שגורם לשני להעלות גבה, או להגיב בצורה לא נעימה. כשזה נעשה בדייט, זה עוד יותר מביך ובטח לא יגרום לבנאדם השני לרצות לצאת איתך שוב.

ממש לאחרונה עשינו מדריך פה באתר על מה לא לעשות בדייט ראשון והיום המדריך הנוסף ובו כל הפירוט על מה פשוט לא להגיד על ידינו, או הגרוע מכל, אלינו.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

אל תחפרו

בדייט ראשון כל אחד אוהב לספר על עצמו, ולתת לצד השני להכיר אותו, אבל לפעמים כל המוסיף גורע. אל תדברו על עצמכם במשך שעות ותנו גם לנו להוציא משפט וככה השיחה תהיה קולחת ותזרום. אם כבר אתם מבינים שיש משהו שאתם משוחחים עליו ומעניין אותנו מאד, גם אם הוא מעניין אותנו מאד, אל תדברו עליו שעות, ועברו לאחר כמה זמן לסיפור הבא, או לחילופין תנו לנו לענות.

אקסיות? לא בבית ספרנו

אם יצאנו לדייט ואתה מנסה להתחיל שיחה - אנחנו יודעות שיצאת גם עם אחרות, אנחנו יודעות שיכול להיות שהיית עם המון בנות, ובכל זאת אם לא נשאל - אל תרגיש צורך לספר לנו על כך בעצמך. בכנות, זה גם לא מרשים אותנו כל כך, אם בכלל. יש כל כך הרבה דברים נהדרים אחרים לדבר עליהם, וברור לך שאם היינו אנחנו מדברות על האקסים שלנו במשך כל הדייט, כנראה שלא היית מרגיש בנוח. 

© צילום: shutterstock

תגידי, אבא שלך גנן?

משפטי פתיחה שכאלה כבר מזמן לא עובדים עלינו, ואם כבר אתה בוחר להשתמש באחד, קצת מקוריות! אל תגיד לנו את אותם משפטים שכבר שמענו אלף פעם, ואנחנו ממש לא מעוניינות לשמוע שוב. אם בא לך להתחיל איתנו ואתה חושב שאנחנו יפות, אפשר פשוט לומר שאני נראית לך יפה, גם זה בסדר. תוציאו את משפטי הפתיחה המאוסים האלו מהמשוואה.

שמעתי שאת...

את המשפט הזה אפשר להמשיך עם מגוון תיאורים והוא מתחבר לאלפי קונוטציות, ואחת מהם ברורה לכולנו והיא "שמעתי שאת זורמת". המשפט הזה הוא no no אחד גדול, כי הוא פשוט לא יכול להסתיים בצורה טובה. תנו לנו לאפיין את עצמנו מה שנקרא, ואם שמעת עלינו דברים, תגלה בעצמך במהלך השיחה אם שמעת נכון, עדיף לך.

© צילום: shutterstock

כמה זמן לוקח לך להתארגן?

המשפט שפשוט צריך להוציא עליו איסור. לידיעתכם, לוקח לנו המון זמן להתארגן, לכל מקום, לא רק למקום מסוים אליו אנחנו הולכים ביחד איתכם. לא משנה כמה נשב לפני כן להתארגן, שעה או שלוש שעות, יקח לנו זמן. תנו לנו את הזמן ואל תעירו לנו משפט כזה סתם, בטח אם זה סתם לעקוץ.

 

תגובות