התחלה מתוקה: כל הדרכים להתחיל עם הקראש שלכם . צילום: shutterstock

התחלה מתוקה: כל הדרכים להתחיל עם הקראש שלכם

ראש השנה הגיע אלינו ואיתו גם תחושה של התחלות חדשות - בלימודים, עם חברים וגם בתחום הרומנטי. אז במיוחד לראש השנה אספנו לכם את כל הדרכים המקוריות והמוצלחות להתחיל עם מושא אהבתכם!

ראש השנה מגיע ואיתו התחושה של התחלות חדשות ושינויים באופן כללי ובמיוחד גם בכל מה שקשור לחיי האהבה שלנו. תמיד רציתם להתחיל עם מי שמוצא חן בעיניכם אבל התביישתם או לא ידעתם איך תוכלו לעשות זאת בדרך מקורית ויצירתית? אז סידרנו אתכם לחג!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

הרבה מילים ותפוח בדבש

קצת קיטשיות לכבוד החג לא תהרוג אף אחד. בדיוק כמו שיש עוגיית מזל סינית ובתוכה מתחבא לו פתק, אפשר לעשות את אותו הדבר רק עם תפוח ודבש. תביאו למי שאתם אוהבים צנצנת דבש קטנה ותפוח, והצמידו לאחד מהם פתק חמוד שמזמין אותו לצאת והנה הצעה מתוקה שתעשה מתוק גם בלב וגם בפה.

© GettyImages

אתה מתוק כמו...

הנה לכם הצעה מושקעת ומקורית. ראש השנה הוא חג שמלא במתיקות ובחיוכים, אז למה לא להשקיע בהצעת חברות שבטוח תעלה חיוך על הפנים. תחביאו למי שתרצו להתחיל איתו פתקים במקומות שאתם יודעים שהוא ייגש אליהם (כמו הלוקר שלו), ובכל פתקית תכתבו "אתה מתוק כמו" (תשלימו אתם). זה יגרום לצד השני תחושה חיובית, תחושה שהוא נאהב, וככה תוכלו ליצור משהו מקדים שיראה לו שאתם מחבבים אותו, ותרגישו בהמשך יותר נוח להציע לו לצאת.

הרימון שאי אפשר להיות אדיש אליו

ההצעה הבאה אולי תיראה מעט הזויה, אבל היא לגמרי אפשרית לביצוע. אנחנו כבר מכירים מגוון הצעות לנשף האמריקאי שנכתבו מנעלי עקב על הרצפה, שלטי ענק וכו'. למי שממש רוצה להשקיע בגדול, למה לא לעשות את זה עם מאכל שכולנו מכירים? למשקיעים ורציניים מבינכם, גרגרי רימון אפשר לפרק, קראו למושא אהבתם החוצה, ועל הרצפה ניתן לכתוב מהגרגרים הצעה מהסרטים. רק תדאגו לאסוף מראש המון רימונים. הקראש שלכם ממש לא יוכל להישאר אדיש להצעה שכזו (כדאי להשתמש בכאלו שאינם טעימים או טובים למאכל כדי לא לבזבז אוכל).

ברכה מרגשת לחג 

אם במקרה מי שאתם רוצים לצאת איתו הוא מישהו שלא היה אתכם בקשר לחלוטין לפני, דרך נפלאה להתחיל איתו תהיה על ידי ברכה. בברכה ניתן יהיה לכתוב על כך שזו שנה חדשה, וכתוצאה מהשנה החדשה אתם רוצים לעשות משהו חדש - לצאת, ולצאת איתו כי אתם לא כל כך מכירים, ותשמחו להכיר. מסר קטן, ברכה יפה, כל דבר כזה יעשה את העבודה.

© צילום: shutterstock

אתה השיר שלי                        

בתקופה האחרונה ישנו טרנד חדש שהוא רעיון היסטרי! ניתן לתרגם שיר רומנטי מעברית לאנגלית, או למצוא שיר מרגש בעברית או אפילו שיר של ראש השנה שניתן לשנות מעט את המילים שלו למשהו יותר מתוק ורומנטי. תשלחו לקראש שלכם בכל פעם כמה שורות ותראו איך הוא יגיב. אלמנט ההפתעה יגיע בכל פעם. 

© shutterstock

חברות עמוקה לפני יציאה

במקום להתחיל עם מישהו ישר, נסו להכיר ולהתחבר אליו. נסו ליצור ידידות עמוקה וחברות איתו לפני שאתם מזמינים אותו לצאת. ככה תכירו מכירים יותר טוב, תדעו מה הוא אוהב, לאן אפשר להציע לו ללכת, מה מעניין אותו ובדרך זו גם למצוא לכם נושאי שיחה עוד לפני בכלל שיצאתם לדייט כלשהו - זה גם יתן לפרטנר תחושה שאכפת לכם ממנו (מה שאנחנו מקווים שאכן נכון) והוא בטוח יחשוב על כך כבר בעצמו.

עזרה מביאה אהבה                     

את רוב ימות השנה אנחנו מבלים בבית ספר לכן נצלו את זה לטובתכם ותנסו לעזור, להתחבר ולתמוך. למשל, כשהמורה אומרת להתחלק לקבוצות, נסו להיות בקבוצה שלו. אם הוא לא מסתדר עם שיעורי הבית או בלמידה למבחן אתם מוזמנים לעזור, לתמוך ולעודד. כך הוא יעריך אתכם יותר ואולי אפילו יבין כבר לבד.

 

 

                                       

תגובות