girl power: סוגי בנות במערכות יחסים . צילום: gettyimages

girl power: סוגי בנות במערכות יחסים

בין אם אנחנו בזוגיות או שלא בזוגיות, תמיד לכל בחורה יש את דעותיה הנחרצות בנוגע למערכת יחסים, ואת הבחור האולטימטיבי שהיא מפנטזת עליו. בנות, אנחנו בטוחים שתוכלו למצוא את עצמכן בכתבה הבאה

בין אם אנחנו נמצאות במערכת יחסים מאושרת או שלא, כולנו מכירים את סוגי הבנות האלה שיש להן דעות מאד ברורות בנוגע למערכת יחסים וכולנו יודעים טוב טוב על איזה בחור הן מפנטזות. אז מי אתן מהבנות הבאות?

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

מאמינות ב-Girl power

אלו שחושבות שממש לא צריך חבר בשביל להיות מאושרת, ואפשר להשיג את האושר והכיף מבילוי עם החברות הטובות. אתן מסתדרות מצוין ללא זוגיות ולמעשה בכלל לא אכפת לכן שאתן לא נמצאות באחת. אם תגיע זוגיות לא בטוח שתקפצו עליה ותחבקו אותה בשתי ידיים, כי אולי למעשה טוב לכן לבד, וזה בסדר!

© צילום: shutterstock

אלו ששונאות לראות זוגות אחרים

תתפלאו, יש בנות שמביעות סלידה מלראות זוגות קיטשיים לידן, וזה בכלל לא מגועל/קנאה או כל דבר אחר שעולה במוחכן, סתם כי הן לא אוהבות זוגות או את הדבר הזה שנקרא מערכת יחסים, ויכול להיות שזה לא בשבילן. אז בפעם הבאה שהולך לידכן זוג והיא מתעצבנת - עכשיו אתן יודעות למה. 

© צילום מסך מיוטיוב

אלו שמתות על הקיטש

זר פרחים ושוקולדים, פתיחת דלת ג'נטלמנית ותשלום במסעדה הוא חלום חייהן. הן חולות על הקיטש ועל כל מה שיש לו להציע, ומתות שבזוגיות שלהן יהיה את זה גם. הן בין היתר ישבו ויבכו בכל סרט קיטשי, ובכל סוף סרט תמצאו אותן אומרות שהלוואי וכך זה היה גם אצלן. לבנות האלו ממש לא כדאי להזכיר שרוב הקיטש שקיים, הוא רק בסרטים.

© צילום: gettyimages

הסטוקריות

בכל חבורת בנות היא קיימת: זו שעוקבת אחרי הקראש שלה בכל הרשתות החברתיות, יש לה התראה בטלפון כשהוא מעלה תמונה, והקיצוניות מבינינו יתלו גם תמונות של מושא אהבתן בחדר. כן כן, הבנות האלה קיימות, ואם אתה הקראש שלהן, הן ידעו מה אתה עושה ואיפה אתה בכל רגע של היום. יש לה עיניים של נץ שמכוונות חזק חזק על מי שהיא אוהבת.

© צילום: shutterstock

אלו שממש רוצות חבר

אלו שממש אפשר לראות עליהן שהן מחפשות את הזוגיות בנרות. הן מאד רוצות לחוש זוגיות מהי ובוחנות כל בחור בשבע עיניים לראות אולי אפשר יהיה שיצא מזה משהו. הן מחפשות שיתחילו איתן, ומתמלאות בקנאה כאשר רואות זוגות אחר, כאלו שלא יכולות לראות את עצמן לבד ופשוט חייבות קשר.

© צילום: shutterstock

אלו שמפנטזות על הבחורים שכנראה לא יוכלו להשיג לעולם

 אלו שבמקום להסתכל במקומות יותר הגיוניים כמו בית ספר, עבודה חדר כושר או כל מקום אחר בו הן מסתובבות, הן בוחרות לפנטז או על אלה שגדולים מהן בהמון שנים, או על כאלה שגרים בקצה השני של העולם, או על כאלה שמפורסמים ונמצאים הרחק הרחק בביצה ההוליוודית ובואו נודה באמת הקשה - לא מודעים לקיומן. 

מי לא מפנטזת על דילן אובריין? (שגר בארה
מי לא מפנטזת על דילן אובריין? (שגר בארה"ב, מפורסם ונמצא בזוגיות) © צילום מסך מיוטיוב

 

 

תגובות