הזוגות מהסדרות שהכי היינו רוצים שיהיו ביחד. צילום מסך מיוטיוב

הזוגות מהסדרות שהכי היינו רוצים שיהיו ביחד

בסדרות נוער תמיד ניתן למצוא אהבה על גבי אהבה על גבי אהבה, ורובינו יושבים וודאי מול המסך ורק מייחלים לכך שהזוג המושלם שאנחנו רואים בטלויזיה, היה יחד גם בחיים האמיתיים. היזכרו בהם

בתוכניות לנוער תמיד יש את הזוג המושלם הזה שמעפיל על כל הזוגות האחרים, ורק היינו מתים שהם היו באמת ביחד במציאות, כמה חבל שהם לא! הכירו אותם. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

אנני וליאם - 90210

"90210" - הסדרה המחודשת אולי הסתיימה לה כמעט לפני 4 שנים, לא ייאמן איך שהזמן רץ, אבל הזוגות היפים ממנה יחרטו בליבנו לעד. מי מאיתנו לא זוכרת את אנני וליאם? הבחורה הטובה והילד הרע שהתגלו כמושלמים אחד לשני. למי שזוכר העונה החמישית והאחרונה הסתיימה בכך שסוף סוף לאחר כמה ניסיונות כושלים שלא הלכו מדהים, ליאם הציעה לאנני נישואים וזו סוף סוף אמרה לו כן. כמה חבל שהם לא ביחד במציאות.

 

אליינה ודיימון - יומני הערפד

נינה דוברב, אהובתו של דיימון במהלך הסדרה "יומני הערפד" אומנם כבר לא משתתפת בה, אבל אף אחד מצופי יומני הערפד לא ישכח לעולם את הזוגיות הכי מהממת על המסך של הסדרה, שכולם כל כך אוהבים / בין שני הערפדים היפייפים. במציאות הם אכן היו ביחד לתקופה מסוימת, אבל איאן סומרהלדר שמשחק את דיימון, נשוי לניקי ריד, ששיחקה גם היא ערפדית בסדרת הסרטים "דמדומים". אנחנו מתים על ניקי, אבל איאן מוזמן לחזור לנינה מתי שרק ירצה מבחינתנו.

 

קרלי ופרדי - Icarly

זהו זוג שבוודאי מעלה נוסטלגיה רבה אצל כולנו, כי את הסדרה icarly שהסתיימה תכף כבר לפני 5 שנים (!), מי לא זוכר? כידוע, פרדי התאהב בקרלי עוד בראשית הסדרה, ואכן בחלקים גדולים ממנה הזוג אכן היה ביחד. פרדי הספיק להיות גם עם חברתה הטובה של קרלי, סאם, אבל בפרק האחרון של הסדרה מי שסיימו את יחסיהם בנשיקה היו פרדי וקרלי, ולא ממש סאם. אפילו שהם לא היו ביחד הרבה זמן, הם היו ממש חמודים אם הם היו יוצאים במציאות. אבל, המציאות רוצה קצת אחרת, ומזה כבר שנה הוא נשוי לשחקנית בשם לונדון מור. 

 

ברנדון וקאלי - "The fosters"

על הסדרה "the fosters" המלצנו לכם פה בערוץ ממש לאחרונה, ואין ספק שמעריצי הסדרה מכירים את הזוג המדובר היטב היטב, הם אפילו העניקו לו את הכינוי בראלי. קאלי וברנדון החלו את הזוגיות שלהם בפרק 10 של העונה הראשונה, וזוגיות זו עלתה על שרטון מכיוון שהשניים נעשו באמצעה - אחים חורגים. כן, מעט מוזר ומשונה, אבל אנחנו היינו משום מה רוצים לראות אותם חוזרים לזוגיות על המסך וכן אולי יוצאים גם בחיים האמיתיים. לצערנו, הם לא ביחד במציאות.

 

אלייה ומיילס - בקסטייג'

הסדרה "בקסטייג'" היא סידרה חדשה יחסית שעלתה למסכים ממש לפני מספר חודשים בערוץ דיסני, ושונה מכל מה שאי פעם שידר הערוץ. היא מאופיינת בקאסט בוגר יותר, משחק בוגר יותר, ובמפתיע הסדרה עצמה מכוונת יותר לנוער ולא לילדים, שכן היא מתעסקת בהמון נושאים 'כבדים' שממש לא מאופיינים בקרב סדרות טלוויזיה לילדים, ובטח שלא עם התוכן המעט ילדותי שמשדר הערוץ. הסדרה מדברת על חבורת ילדים בבית ספר לאומנויות, מתעסקת בין היתר במחלות כמו סרטן, סמים, לחץ חברתי וכיוצא בזה. הזוג הכי מקסים ומדובר מהסדרה, הם אלייה ומיילס, שלומדים בכיתת המוזיקה. הרגע הכי יפה בסדרה ביניהם הוא השיר שכתב מיילס לאליה והם שרים יחדיו. הם זוג מקסים ומתוק שהלוואי עלינו והיו ביחד. רגע זה שלהם ממיס את כולנו. צפו:

 

 

 

 

תגובות