לילה טוב? נתן לחברתו מתנה מקורית במיוחד. צילום מסך מטוויטר

לילה טוב? נתן לחברתו מתנה מקורית במיוחד

חג המולד חל לא מזמן, וזה ידוע כי זה גם חג שמקבלים בו הרבה מתנות. אליסון סוס ובן זוגה אקסוויאדר לא חיים באותו מקום ולכן מנהלים מערכת יחסים בשלט רחוק. אבל, נראה שנמצא פתרון מקורי במיוחד למרחק...

אין ספק שבחג המולד מקבלים המון מתנות (חלקן גם הזויות למדי) ויש כאלה שהולכים מאד רחוק עם המתנות שלהם. אליסון סוס מארצות הברית קיבלה מתנה מאוחרת לחג המולד, מהחבר שגר רחוק ממנה, איתו היא מנהלת מערכת יחסים בשלט רחוק. אין ספק שמעתה והלאה, מתי שתרצה אותו, בזכות המתנה שקיבלה הוא יהיה הרבה יותר קרוב.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

מערכות יחסים ממרחק הן דבר שקשה לנהל, אבל לאליסון מעתה והלאה יהיה קל יותר להתנהל בה. למה? כי החבר שלה אקסוויאדר קנה לה שמיכה לחג המולד - עם הפנים שלו עליה! 

© צילום מסך מטוויטר

 האוהבים הצעירים יוצאים כבר קרוב לחצי שנה, אבל לא יוצא להם לבלות הרבה יחדיו כי הם לא גרים באותה עיר. לפי אתר החדשות האמריקאי "BuzzFeed", במאמץ להשאיר את אליסון חמימה בחורף הקר, לבן זוגה היה רעיון מתוק לשלוח לה שמיכה עם פרצופו שלו עליה, והמתנה המתוקה והחמימה ביותר לחג המולד נולדה! השמיכה של אליסון גנבה את צומת ליבם של אלפי משתמשי טוויטר, וזכתה עד כה ל- 50,000 תגובות, ו-130,000 לייקים. 

כמה מהתגובות שקיבלה אליסון היו קורעות במיוחד:

"זה רך ונעים, זה מה שחשוב" © צילום מסך מטוויטר
 
בחורה אחרת בשם אייבי, פרסמה תמונה שלה ושל ה'חבר' שלה - הלא הוא אדם לווין, מלהקת Maroon 5 (עליו היא כרגע יכולה רק לחלום ולהתכרבל עם הפרצוף שלו על שמיכה בלילה) וגם תייגה אותו בפוסט:
 
© צילום מסך מטוויטר

אין ספק שעם שמיכות שכאלה - חג המולד שלהן היה וודאי חמים ונעים במיוחד!

תגובות