מה אתם אוהבים כגברים או כנשים? שאלנו וקיבלנו תשובה. צילום: shutterstock

מה אתם אוהבים כגברים או כנשים? שאלנו וקיבלנו תשובה

שאלנו כמה בני נוער מה הם אוהבים במין המגדרי שלהם בהיותם נשים או גברים. התשובות המפתיעות והמשעשעות לפניכם

 "מה יותר קשה או 'טוב' - להיות אישה, או גבר?״ - על השאלה הזו שני המינים לא מפסיקים להתווכח ולדון כבר שנים, וכולנו נתקלנו בה. ברבים מהדיונים לעיתים חלקנו שאלנו את עצמנו, מה היה קורה אם לרגע קט, הייתי בגוף המין השני? על התשובה לשאלה הזו אין תשובה ברורה. חלקים יגידו כך אחרים יגידו אחרת.  בואו נשים ״סטופ״ במלחמת המינים הזו שנוצרה, ונראה כי שניהם מדהימים. יצאנו לשטח לשאול נערים ונערות בכיתה ט', מה אתם אוהבים במין המגדרי שלכם? למה אתם אוהבים להיות גבר, או אוהבות להיות אישה? והנה התשובות שקיבלנו.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

כששאלנו את הבנים, הם ענו לנו קצר ולעניין:

 (מיתר, 14) - ״אני אוהב לפתח את הגוף מבחינת שרירים, לרוץ ולהתאמן ובכללי כל מה שקשור לספורט. משהו ששני המינים דווקא יכולים לעשות".

(עידן, 14) - ״אני אוהב לצפות בכדורגל/כדורסל, אבל גם בנות יכולות לצפות בזה".

© צילום: shutterstock

(טל, 14) -״אני אוהב את העובדה שאני לא צריך להתאפק, ויכול להתפנות בכל רגע נתון גם אם אין בסביבה שלי שירותים".

(יונתן, 14) - ״אני לא צריך לעשות שעווה בכל מיני מקומות כמו הבנות, ואם חם לי אני מוריד חולצה ובזאת נפתרת הבעיה.״

וכששאלנו את הבנות הן ענו לנו:

(נועה, 14) - ״בימי החורף הקרים לבנות יש יותר דרכים לחמם את גופם, כמו גרביונים, מחממי רגליים וכו'״.

 (מאיה, 14) - ״אני אוהבת את מבחר הבגדים שיש לנשים בחנויות (מרגיש לי שיש יותר), את הצבעים הרבים, ואת הכיף בלטפח את השיער והגוף.״

© צילום מסך מיוטיוב

(גילי, 14) - ״אישה היא הדבר הכי מדהים בעולם. בעיניי כאישה, התחושה הכי נפלאה היא להיות אמא ולהביא את המתנות הקטנות והמדהימות ביותר לעולם״.

(ליהי, 14) ״בעיניי איפור מאד מאפיין נשים, ואני מאד אוהבת להתאפר, במיוחד כשהאיליינר שלי יוצא שווה בשתי עיניים, זהו אושר עילאי (צוחקת)".

למה אני עצמי אוהבת להיות אישה? קשה להסביר במילים את הדבר הזה שנקרא להיות אישה. הרי נשים יכולות לעשות הכל! הן יפות, חכמות, מצחיקות וחזקות. בלתי אפשרי למנות את כל המעלות והיתרונות שיש בלהיות כזו. כל אישה שונה מהשנייה, מיוחדת. בתוך כל אחת ניתן למצוא עולם ומלואו. אני חושבת שלהיות אישה זה הדבר הכי קסום ומדהים בעולם!. ככל שאני גדלה, אני מבינה יותר ויותר כמה זכיתי להיוולד ולהשתייך לקבוצת או יותר נכון למעצמת הנשים. אני נהנית מכל רגע ורגע, מאושרת שנפלה בחלקי הזכות להיות כזו ובלב שלם יכולה להגיד שאני גאה להיות בת!.

כפי שראינו, תשובות הילדים שראיינתי התחלקו למספר חלקים. היו בנים שמבלי לשים לב, ציינו דברים שתקפים לשני המינים, או בניגוד לכך, מאד מבדילים אותם מהבנות.

הבנות התייחסו לעובדה שהן נהנות להיות נשים מהפן של המראה החיצוני, ואילו אחת בלבד התייחסה לנשיות 'מבפנים'.

 חשוב לציין שלכל מין יש את היתרונות והחסרונות שלו, אך באופן כללי, שניהם מדהימים. זה לא משנה אם אתם גבר או אישה, תאהבו את מי שאתם. 

 ומה אתם אוהבים בלהיות גבר/אישה? ספרו לנו בתגובות.

תגובות