איך תתחיל איתה בצורה המושלמת? המדריך המלא . צילום: shutterstock

איך תתחיל איתה בצורה המושלמת? המדריך המלא

האם לא פעם תהית לעצמך איך תתחיל עם מי שאתה אוהב בצורה המושלמת? איך תוכל שלא לעשות טעויות? בדיוק בשביל זה אנחנו פה עם המדריך המלא, כדי שבפעם הבאה - זה ילך חלק. ההצלחה עלינו!

בנים, האם לא פעם תהיתם לעצמכם - "מה קרה עד היום שלא הלך לי?", ניסיתם להתחיל עם אהובתכם ולא כל כך הבנתם מה לעשות? הכתבה הבאה, בשבילכם. הגיע הזמן שתקבלו את ההסבר המלא, למה בבדיוק אנחנו אוהבות\ לא אוהבות לשמוע, ואיך אנחנו רוצות שיתחילו אתנו (אם אנחנו בכלל רוצות).

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

"לא כל תנועה שאתם עושים באמת תשפיע עליה"

לא כל תנועה שתעשו לפני הצעד הגורלי בו תגשו אלינו ותתחילו איתנו ישפיע. זאת אומרת, שאנחנו לא תמיד בדיוק שמות לב איך התלבשתם או אם השיער שלכם מוזר היום. כדאי לשמור על קור רוח ולעקוב אחר ההוראות.

ברשתות החברתיות

בנימה אישית אספר, שאני מאוד לא אוהבת שמתחילים איתי ברשתות חברתיות, לכן בעיניי זה לא מומלץ. אבל, אם כבר אז כבר:
עשה - תחילה תכתוב משהו שיצחיק אותה - בדיחה 'רדודה' שתעזור לשבור את הקרח ולפתח נושא שיחה למשל, תעזור בהחלט. לאחר מכן, ורק אחרי שווידאת שהיא אכן מעוניינת לדבר, תציג את עצמך ותשאל אותה מה שמעניין אותך לדעת.

אל תעשה - התחלת שיחה בצירוף מילים כמו 'חיים שלי','מושלמת שלי' ובעצם כל צירוף מילים שכולל את המילה 'שלי' - לא לא ולא. בנות לא אוהבות שלוקחים עליהן בעלות, במיוחד כשאתם לא בדיוק מכירים. היא דחתה אותך? לא נורא, יהיו אחרות ואין טעם ללחוץ.

© צילום: shutterstock

בבית הספר

עשה - גש אליה בביטחון, תראה לה שאתה בעניין (אבל לא יותר מידי בעניין), תסקרן אותה אבל אל תגיע לנקודה בה אתה מתחיל איתה ממש. תחילה תחמיא לה על איזה משהו שאינו קשור למראה (נעליים חדשות או כל דבר בסגנון) אתה תראה שתוך זמן מה היא תתחיל לשלוח אליך חיוכים ואפילו תפנה אליך בעצמה.

אל תעשה - אל תחשוב יותר מדי על מה להגיד, מה לעשות ואיך - פשוט תגיע עם קור רוח וקלילות, ותזרום עם הרגע. אל תשדר לחץ, בנות אוהבות גברים עם ביטחון (אולי בראש שלכם נראה שזה פאדיחה, אבל רוב הבנות לא רואות את זה כסיפור כזה גדול).

© צילום: shutterstock

במסיבה

עשה - בדרך כלל בנות נמצאות בחבורה במסיבות, לכן נסה לגשת ולהיכנס אל תוך חבורת הבנות הרוקדת. התקרב לזאת שמשכה את העין שלך ונסה להצחיק אותה (אפילו משפטי פתיחה יכולים לעבוד, אם תגיד אותם בציניות רק כדי להראות שאתה בעניין), תבוא עם ביטחון (אבל שוב, לא יותר מידי) כדי שלא תיתפס בעיניה כשחצן.

אל תעשה - אל 'תשחק אותה' כאילו דחפו אותך ותעוף עליה בכוונה, מניסיון שלי, כשהיא עם חברות זה רק מרתיח יותר ולא עושה שום חשק לפנות/לדבר עם הבן אדם כשהוא עף עלייך משום מקום כשאת רוקדת בצפיפות עם עוד המון אנשים ומתה מחום. יש דרכים אחרות למשוך את תשומת הלב שלה, סמוך עלינו.

© צילום: shutterstock

בחבורה

זוגות בחבורה שיוצאים יחד בעקביות עלול להיות דבר מסובך - גם בגלל הפחד לניתוק קשרים בין החבורה במקרה של פרידה, וגם מהחשש שזאת שאתה בקטע שלה לא רואה את הקשר באותה הצורה.

עשה - אם אתה מרגיש שיש ביניכם כימיה מדהימה, ו "תהיו כבר ביחד", "אתם כמו זוג נשוי" ועוד משפטים בסגנון נשמעים לך מוכר - כנראה שזה באמת הזמן שתעשו צעד כלשהו. במקרה כזה מומלץ מאוד לברר קודם עם חברות שלה ומה דעתן, ורק אחר כך לעשות את הצעד. חבל מאוד שהחברות שלכם תתפספס בגלל מצב מביך שיווצר ביניכם לאחר שיחה על הנושא.

אל תעשה - לפעמים חברים ינסו להוריד אותך מהעניין, לרוב זה עניין של קנאה לך\ בך, פחד ששניכם פתאום תיעלמו מהחבורה. רצוי מאוד לעשות מה שהלב שלכם אומר מבלי להקשיב לסביבה. דבר נוסף הוא ביטחון עצמי מופרז, יכול להיות שהבנת המצב שלך שגויה והיא בכלל לא בקטע, לכן אל תבוא עם 'אובר ביטחון' כדי להימנע מאכזבה.


אם תעקבו אחרי ההוראות בפעם הבאה, הכל ילך חלק, ההצלחה - עלינו!

תגובות