בא לנו גם! הציע לחברתו נישואים בדרך טעימה במיוחד. צילום מסך מטוויטר

בא לנו גם! הציע לחברתו נישואים בדרך טעימה במיוחד

לא פעם יוצא לנו להיתקל ברחבי הרשת בהצעות נישואין גרנדיוזיות במיוחד, אך הפעם נתקלנו בהצעת נישואין מיוחדת במינה שאינה גרנדיוזית, אבל בהחלט מיוחדת, מתוקה ומרגשת להפליא

עשינו לכם בעבר כתבה על הצעות הנישואין הכי מטורפות שנתקלנו בהם, והפעם נתקלנו בהצעת נישואים מתוקה וחמודה, מרגשת אך כלל לא מטורפת, שעושה לנו גם חשק לחבר וגם חשק למתוק!.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

לוק מאנסטרטייר מארה"ב וחברתו אלס ביחד כבר קרוב לשנתיים, ולוק תכנן ביחד עם משפחתה את הצעת הנישואין המרגשת שבהחלט תיזכר אצל הזוג לעד.

מאנסטרטייר וחברתו ידועים באהבתם הרבה לגלידה, ובמיוחד למותג גלידה איטלקי מסוים הקרוב לביתם, בשם "טאלנטי". השניים מעידים כי במטרתם לנסות כל טעם אפשרי של הגלידה אשר קיים ויצא בעתיד, עד סוף חייהם, כך שזה היה מאד ברור ללוק ולמשפחתה של חברתו אשר עמה חשב על הדרך המיוחדת בה יוכל להציע לחברתו נישואים - שההצעה תהיה קשורה לגלידה שהם כל כך אוהבים.

לוק יצר קשר עם חברת הגלידה דרך האתר שלהם, וסיפר על אהבתם הרבה לגלידה שלהם. חברת הגלידות הגיבה בחזרה עם רעיון מקורי משלה - לעצב 'טעם חדש' ותג לטעם (כמו שיש שוקולד, וניל וכו') ביחד עם האמוג'יז האהובים ביותר על הזוג - לב, סימן הפוראבר, ומלאך, ושם הטעם יהיה - "אלס, האם תינשאי לי?" (הטעם האמיתי של הגלידה היה עוגת שוקולד חמה, אבל לא משנה).

© צילום: shutterstock

אמה של אלס הסיחה את דעתה בזמן שלוק 'שתל' את קופסת הגלידה מבין הקופסאות בחנות, ושם את זה בקופסאות מאחור, בתקווה שאף לא אחד יזיז את הקופסה ממקומה או יגלה אותה ויקח. כאשר הזוג נכנס לחנות לבחור את הגלידה, היא כמעט לקחה גלידה בטעם דלעת (כנראה ששם קיים טעם כזה, בעקבות החגים האמריקאיים) לפני שלוק הציע ברנדומליות את הטעם ההוא, ואלס ניגשה להסתכל: "לוק פתח את דלת הפריזר, והצביע על הקופסה שעיצב. כאשר הרמתי אותה וקראתי את הכתוב, לא יכולתי להאמין למראה עיניי. כאשר הסתובבתי, מרוגשת כולי, לוק כבר חיכה לי וקרע ברך עבורי, לא יכולתי לעצור את הבכי מרוב התרגשות", היא מספרת. בנקודה זו נכנסו כל בני משפחתם של אלס ולוק לחנות, וכמובן שאלס אמרה "כן" להצעה המרגשת. 

על ההצעה המרגשת לוק צייץ בטוויטר: "היא אמרה כן! תודה למשפחתנו שעזרתם לי לגרום ליום הזה לקרות".

 
© צילום מסך מטוויטר
קופסת הגלידה מקרוב
קופסת הגלידה מקרוב © צילום מסך מטוויטר

גם אנחנו רוצים!

 

תגובות